تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت جدی از تولید ملی ضروری است

حمایت جدی از تولید ملی ضروری استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا شیران خراسانی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در نشست تخصصی رونق تولید در مشهد گفت: برای اشتغالزایی و کارآفرینی قبل از نیاز به پول نیازمند آموزش و کسب مهارت هستیم.


وی با انتقاد از تغییر نگرش جوانان از کار تصریح کرد: متاسفانه تعریف کار در کشور ما تغییر کرده است لذا در مدارس باید بحث مهارت آموزی را جدی بگیریم.


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سالانه باید ۷۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد شود اظهار داشت: در سال گذشته یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی با اجازه مقام معظم رهبری به بحث اشتغالزایی اختصاص یافت و بانک‌ها نیز به همین میزان آورده داشتند که بخشی از این مبلغ توزیع شده و بخشی توزیع نشده است.


شیران خراسانی افزود: امسال نیز از بودجه عمومی ۱۷ هزار میلیارد تومان در تبصره ۱۸ و صندوق توسعه ملی و همچنین ۴۴ هزار میلیارد تومان از محل تسهیلات بانک‌ها برای اشتغال اختصاص یافته است.


وی با اشاره وجود مقادیر زیاد پول در بانک‌های استان ادامه داد: در حال حاضر میزان سپرده‌های بانک‌های خراسان رضوی ۱۹۶هزار میلیارد تومان است که برابر یک چهارم بودجه عمومی کشور می‌شود. باید از این سرمایه‌ها برای اشتغالزایی استفاه کرد و در این مسیر بازار سوغات فرصت خوبی برای اشتغالزایی مشهدی‌ها است.

انتهای پیام// ف. ح


مهارت آموزی در کشورمان را باید جدی بگیریم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت جدی از تولید ملی ضروری است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..