تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقبال به قرآن کریم در حوزه روز افزون است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، آیت‌الله جعفر سبحانی عصر امروز در مراسم اعزام مفسرین قرآن کریم ماه مبارک رمضان که همراه با رونمایی از تفسیر ۱۲ جلدی کوثر تالیف آیت‌الله یعقوب جعفری در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار کرد: شاید در تمام جهان کتابی، چون قرآن نباشد که این اندازه تفسیر و توضیح در خصوص آن نوشته شده باشد.

وی ادامه داد: قرآن مجید از زمان نزول تاکنون پیوسته مورد نظر مفسران، دانشمندان و متخصصان حوزه‌های مختلف بوده است.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه امت اسلامی تا روز قیامت از قرآن بهره خواهند گرفت اظهار کرد: جای تعجب نیست که اینهمه تفسیر در خصوص قرآن نوشته شده چراکه خدا نامتناهی است و قرآن او هم همین صفت را دارد و همینطور جا دارد که بیشتر تفسیر نوشته شود.

وی با تاکید بر اینکه بعد از انقلاب اقبال به سمت قرآن و تفسیر آن بسیار بیشتر شده است گفت: بعد از انقلاب، انقلاب روحی در حوزه ایجاد شد و توجه به قرآن افزایش یافت.

آیت‌الله سبحانی با بیان اینکه هر تفسیری نقطه قوتی دارد اضافه کرد: تفسیر کوثر در ۱۲ جلد تدوین شده که خود به نام ۱۲ امام نوعی برکت دارد؛ این تفسیر دارای ترجمه روان و آزاد است، اما در عین حال مفهوم رسایی از آیات دارد.

انتهای پیام/پ

ایجاد انقلاب روحی در حوزه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقبال به قرآن کریم در حوزه روز افزون است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..