تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت گوشی Oneplus 7 Pro فاش شد

قیمت گوشی Oneplus 7 Pro فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تنها چند روز پس از این که مشخصات گوشی OnePlus 7 به طور کامل فاش شد یکی از آنالیزگرها قیمت این پرچمدار را یک ماه قبل از رونمایی رسمی آن اعلام کرد.

همان طور که اخیرا مشخص شد گوشی OnePlus 7 pro دارای سه نسخه است. نسخه معمولی‌تر آن دارای یک رم ۶ گیگابایتی است که به وسیله ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. در ضمن نمی‌توان حافظه آن را با استفاده رم افزایش داد. اگر این اندازه رم و حافظه داخلی برای شما کافی نیست می‌توانید نسخه دیگر این دستگاه که دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است را نیز استفاده کنید. البته هنوز یک نسخه دیگر با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد که بهتر از دو نسخه قبلی خود است. بر اساس خبری که امروز منتشر شده قیمت نسخه آخر آن چیزی در حدود ۸۱۹ یورو است. البته در بازارهایی مالیات بیشتری در آن پرداخت می‌شود این قیمت به ۸۲۹ یورو افزایش پیدا می‌کند.

قیمت گوشی Oneplus 7 Pro فاش شد

نسخه دیگر این گوشی که دارای همین میزان حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم است، ۷۴۹ یورو قیمت دارد. خریداران این گوشی نیز در بعضی از بازارها مجبور به پرداخت ۱۰ یورو بیشتر برای مالیات هستند.

با وجود این که قیمت دو نسخه قبلی مشخص شده هنوز قیمت پایه‌ای‌ترین نسخه نامشخص است. البته حدس زده می‌شود بنا به میزان رم و حافظه داخلی قیمت این گوشی چیزی در حدود ۶۷۹ یورو تا ۶۹۹ یورو باشد.

قیمت گوشی Oneplus 7 Pro فاش شد

تمام قیمت‌هایی که هم اکنون خواندید برای اروپا است اما هنوز برای ایالات متحده آمریکا این مسئله مشخص نشده است. با توجه به اطلاعاتی که از گذشته داریم و استراتژی پیشین شرکت سازنده می‌توان قیمت OnePlus 7 pro را حدس بزنیم.

قیمت گوشی Oneplus 7 Pro فاش شد

انتظار می‌رود نسخه معمولی‌ این گوشی در آمریکا چیزی در حدود ۶۹۹ دلار قیمت داشته باشد و این در حالی است که دو نسخه بعدی بنا به میزان حافظه داخلی و رم آن‌ها باید قیمت‌ها بیشتری داشته باشند. گوشی که دارای ۸ گیگابایت رم است انتظار می‌رود دارای تگ قیمت ۷۴۹ دلار باشد و نسخه ای که بیشترین میزان رم و حافظه داخلی را دارد باید قیمتی برابر ۸۱۹ دلار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: وان‌پلاس برنامه‌ای برای ساخت گوشی‌ منعطف ندارد

انتهای پیام/

فاش شدن قیمت گوشی OnePlus 7 Pro به وسیله یکی از آنالیز گرها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت گوشی Oneplus 7 Pro فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..