تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Siralim 3 (Monster Taming RPG) 1.3.35 – بازی نقش آفرینی سرگرم کننده و خاص “سیرالیم 3” اندروید + دیتا

دانلود امروز 17+

آخرین آپدیت پنج شنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

1

نسخه 1.3.35

دوست داشتن 50

Siralim 3 (Monster Taming RPG) v1.3.35 – بازی نقش آفرینی هیجان انگیز “سیرالیم 3” اندروید + دیتا + تریلر
نسخه کامل و خریداری شده بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین و بدون مشکل

Siralim 3 (Monster Taming RPG) – سیرالیم 3 سومین نسخه از بازی های جذاب و سرگرم کننده سیرالیم از Thylacine Studios, LLC برای اندروید می باشد که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است و ما امروز برای اولین بار در ایران قصد معرفی آخرین نسخه خریداری شده اش را حضور شما دوستداران بازیهای نقش محور داریم. این بازی یکی از بهترین بازی های RPG در سبک هیولاهاست که با گیم پلی بی پایان خود به شما صدها و یا حتی هزاران ساعت سرگرمی را هدیه می دهد. در نقشه های بازی بگردید و جانوران شگفت انگیزی را به همراه وسایل گران قیمت پیدا کرده و بدست آورید. شما امکان ساخت بیش از 800 هیولا را خواهید داشت تا با پرورش آنها، جهت حمله و یا دفاع از خود از آنها استفاده کنید. نقشه بازی بسیار بزرگ می باشد و از سیاه چال های بسیار زیادی تشکیل شده است که هر کدام از آنها ویژگی های مخصوص به خود را دارند. آثار هنری و جواهرات طلسم شده مختلفی را که پیدا می کنید جهت تجهیز جانوران خود برای نبرد استفاده کنید. همانطور که گفته شد این بازی امکان بازی به صورت بی نهایت را برای شما فراهم می کند تا همیشه کاری برای انجام دادن داشته باشید. اگر شما هم از طرفداران بازی های نقش آفرینی هستید و به بازی Siralim 3 علاقه پیدا کرده اید می توانید با دانلود آن، تجربیات خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

Siralim 3 (Monster Taming RPG)

بازی Siralim 3 تاکنون بیشتر از 1,000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا خریداری شده و توانسته امتیاز عالی 4.9 از 5.0 را نیز کسب نماید. داشتن گیم پلی بسیار غنی مانند غول های بسیار سخت و جنگ های منطقه ای، امکان مبارزه با هیولاهای بازیکنان دیگر، پشتیبانی از گیم پد، امکان ذخیره بازی در فضای ابری برای بازی بر روی کامپیوتر و یا دستگاه موبایل دیگر، عدم نیاز به پرداخت برای بردن بازی و سیستم انرژی برخی از ویژگی های شاخص این بازی می باشند تا بهترین حالت انجام این بازی را برای شما فراهم آورند. شما قادرید ابتدا به تماشای تصاویر و ویدئو گیم پلی بازی بپردازید و سپس در صورت تمایل نسبت به دانلود نسخه کامل و خریداری شده آن به همراه دیتا به صورت رایگان از سرور های پرسرعت فارسروید اقدام نمایید.

تغییرات نسخه v1.3.35 :

* برای این نسخه از بازی در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است .

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.thylacinestudios.siralim3 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Siralim 3 (Monster Taming RPG) 1.3.35 – بازی نقش آفرینی سرگرم کننده و خاص “سیرالیم 3” اندروید + دیتا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..