تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجهیز استادیوم ساوه مجوز حضور خوشه‌طلایی در لیگ یک

مالک تیم خوشه طلایی ساوه در خصوص ادامه همکاری محسن عاشوری با خوشه طلایی ساوه اظهار داشت: در حال حاضر تمام تمرکز ما بر روی تجهیز استادیوم است اما در کنار آن باید اعلام کنم محسن عاشوری سرمربی ایست که به کار آن کاملا اعتقاد دارم و تلاشمان را برای ادامه فعالیت با وی انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی, حسین پرویزی مالک تیم خوشه طلایی ساوه با ابراز خرسندی از صعود تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه به لیگ دسته اول گفت: پس از فراز و نشیب ها به آنچه که حقمان بود، رسیدیم.

وی آماده سازی و تجهیز استادیوم برای رقابت های لیگ یک را مهم دانست و گفت: مجوز حضور ما در لیگ در تجهیز و آماده سازی استادیوم است لذا از همه مسئولین شهرستان و استان به ویژه فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان تقاضا داریم که شرایطی را فراهم آورند تا الزامات لیگ یک در استادیوم شهر ساوه مهیا شود.

مالک تیم خوشه طلایی ساوه در خصوص ادامه همکاری محسن عاشوری با خوشه طلایی ساوه اظهار کرد: در حال حاضر تمام تمرکز ما بر روی تجهیز استادیوم است اما در کنار آن باید اعلام کنم، محسن عاشوری سرمربی است که به کار آن کاملا اعتقاد دارم و تلاشمان را برای ادامه فعالیت با وی انجام خواهیم داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجهیز استادیوم ساوه مجوز حضور خوشه‌طلایی در لیگ یک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..