تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسکو: آمریکا برای حمله نظامی به ونزوئلا آماده می‌شود

مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه امروز (پنج‌شنبه‌) اعلام کرد، کشورش اطلاعاتی دارد که نشان می‌دهد آمریکا در تدارک حمله نظامی علیه ونزوئلا است.

به گزارش ایسنا، سرگئی ناریشکین، مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه در مصاحبه مطبوعاتی خود تصریح کرد: مسکو معتقد است نشانه‌هایی از آمادگی برای حمله نظامی آمریکا به ونزوئلا وجود دارد و پیاده‌سازی این طرح به مرور زمان مشخص خواهد شد.

در ۲۱ ژانویه گذشته تظاهرات اعتراض‌آمیز مردمی علیه نیکولاس مادورو، رئیس جمهور کنونی ونزوئلا در این کشور آغاز شد.

روز ۲۳ ژانویه خوان گوآیدا، رئیس پارلمان ونزوئلا خود را رئیس‌جمهوری موقت این کشور اعلام کرد. کشورهای گروه لیما از جمله مکزیک، آمریکا، آلبانی، گرجستان، سوئیس و سازمان کشورهای آمریکایی و تعدادی از کشورهای اروپایی از ریاست جمهوری موقت گوایدو حمایت کردند.

در همین راستا، مادورو، رئیس پارلمان این کشور را "عروسک آمریکایی" توصیف کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسکو: آمریکا برای حمله نظامی به ونزوئلا آماده می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..