تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتشه که برنده شی؛ مسابقات جدید اسنپ کیو برای آن‌هایی که هرگز جایزه نبرد‌ه‌اند

اگر از طرفداران اسنپ کیو هستید اما تا حالا یک ریال هم از آن برنده نشده‌اید، خوشحال باشید چرا که در مسابقات جدید اپلیکیشن حتما پول نقد خواهید برد. تیم اسنپ کیو در رویکردی تازه تصمیم گرفته که در مسابقات ساعت ۲۲ شب که در بازه زمانی ۴ تا ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شوند به بخش اعظم شرکت‌کنندگان جایزه بدهد.

با شعار «وقتشه که برنده شی»، اسنپ کیو در مسابقات این ده شب امکانی فراهم کرده که لازم نباشد حتما به ۱۲ سؤال جواب بدهید تا برنده پول نقد باشید. بلکه سؤالات از مورد پنجم به بعد همگی جوایز نقدی دارند. این یعنی اگر به سؤال پنجم جواب صحیح دادید و در سؤال ششم باختید، باز هم دست خالی از برنامه خارج نمی‌شوید.

اسنپ کیو

به گفته تیم اسنپ کیو داشتن «جون اضافه» در این مسابقات اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که در صورت باخت در سؤال جایزه‌دار، می‌توانید دوباره به مسابقه برگردید و شانس مجددی برای دریافت جایزه داشته باشید. البته باید بدانید که در صورت باخت در سؤال پنج و استفاده از جون اضافه، با برگشت به مسابقه جایزه سؤال پنج را نمی‌گیرید و باید روی جایزه سؤال شش و سؤالات بعدی حساب باز کنید.

اسنپ کیو امیدوار است که با راه‌اندازی این مسابقات جدید بتواند طعم خوش پیروزی را به افرادی که تا حالا تجربه برنده شدن در این مسابقه را نداشته‌اند بچشاند. همچنین مسابقات دیگر مثل «گل کیو» که فقط حاوی سؤالات فوتبالی هستند و «جت کیو» که سرعت بالاتری داشته و مجری ندارند هم فرصت‌های دیگری هستند که بتوانید در اپلیکیشن برنده جایزه باشید.

در نهایت بد نیست بدانید که اسنپ کیو برای سه نفری که از طریق گزینه «دعوت از دوستان» بیشترین افراد را به اپلیکیشن معرفی کرده‌اند هم جوایز ویژه‌ای در نظر گرفته است. برای آشنایی بیشتر با اسنپ کیو و روند مسابقات آن پیشنهاد می‌کنیم مطالعه این مقاله دیجیاتو را از دست ندهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتشه که برنده شی؛ مسابقات جدید اسنپ کیو برای آن‌هایی که هرگز جایزه نبرد‌ه‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..