تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی بازی Archero؛ کمانداران قهرمان

برای وقت‌هایی که منتظر چیزی هستید یا می‌خواهید مسیری کوتاه را با وسیله‌های نقلیه طی کنید، بازی‌های موبایل همیشه سرگرمی خوبی برای گذر زمان هستند. با این حال ویژگی که بازی‌های مناسب اینگونه موقعیت‌ها را نسبت به یکدیگر متفاوت می‌کند، مدت زمانی است که بازی می‌تواند مخاطب را سرگرم نگه دارد تا به‌سراغ برنامه دیگری نروید.

بعضی‌هایشان دو یا سه دقیقه، تعدادی بیشتر از پنج دقیقه و حتی بازی‌هایی که می‌توانند در زمان طولانی‌تری مخاطب را درگیر کنند. اگر از بازیکن‌هایی هستید که به بازی‌های نقش‌آفرینی علاقه‌ دارید و می‌خواهید شخصیت اصلی را تا دندان مجهز کنید، Archero برای‌تان در دسته سوم قرار می‌گیرد.

بازی آفلاین است.

Archero یکی از اعتیادآورترین بازی‌های موبایل است، آن هم به‌خاطر افزایش درست درجه سختی و حس خوبی که به‌واسطه پیشرفت شخصیت اصلی به بازیکن می‌دهد؛ مشابه چیزی که قبلا با TiKiTaKa دیده بودیم. در Archero بازیکن کنترل یک کمان‌دار را داشته و هر مرحله باید تمام دشمنان منطقه را بکشد.

بعد از اینکه منطقه خالی شد به مرحله بعد رفته و این روند نیز تا وقتی که ببازید ادامه پیدا می‌کند. در واقع Archero یک نقش‌آفرینی بدون پایان است که بازیکن را در یک چرخه نگه می‌دارد. هر بار که باختید دوباره از اول استارت بازی را زده و سعی به رکوردشکنی و رسیدن به مرحله‌های بعد می‌کنید.

مشخصا این ویژگی بعد از مدتی رنگ و بوی تکرار به خودش می‌گیرد اما Archero با دو برگ برنده توانسته تا حد زیادی از این مشکل دور بشود. اولین آن‌ها به حضور دشمنان و محیط‌های متنوع برمی‌گردد. در هر مرحله باید انتظار یک دشمن جدید را داشته باشید که به‌خاطر سبک متفاوت مبارزاتش می‌تواند نبردها را چالش‌برانگیزتر کند.

بازی کماندار اندروید

برای حرکت شخصیت اصلی کافیست از آنالوگ پایین استفاده کنید، وقتی هم که دست‌تان را از آنالوگ برداشتید کماندار تیراندازی خواهد کرد.

مسئله دوم ارتقا کمان‌دار و گرفتن اسلحه‌های جدیدتر است. در اینجا بعد از کشتن هر دشمن، نوار تجربه افزایش می‌باید و بعد از اینکه کامل پر شد می‌توان از بین سه قدرت یکی را انتخاب کرد تا شخصیت اصلی با توانایی جدیدتری به مرحله بعدی برود. اگرچه این توانایی‌ها می‌توانستند گستردگی بیشتری داشته باشند ولی به‌لطف حضور اسلحه‌های گوناگون، می‌شود تا حدی از این قضیه چشم‌پوشی کرد.

معمولا در زمان‌های بی‌حوصلگی یا وقت‌هایی که منتظر هستید بازی‌های آرکید، مشابه ساخته‌های کچ‌اپ، پیشنهاد می‌شوند. Archero ثابت می‌کند که عناوین نقش‌آفرینی نیز می‌توانند در این موقعیت‌ها کاربر را سرگرم نگه دارند. بنابراین اگر به‌دنبال یک گزینه متفاوت‌تر هستید، پیشنهاد می‌کنیم نیم‌نگاهی هم به این بازی داشته باشید.

Archero Archero قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای سازنده: Habby سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 175.3 / 86.75 مگابایت

دانلود






پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی بازی Archero؛ کمانداران قهرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..