تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حجم کل آب تولیدی در استان کردستان بیش از ۱۱۳ میلیون مترمکعب در سال است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گزارشی از وضعیت شاخص‌های حوزه آب این مجموعه تا پایان سال ۱۳۹۷ را  ارائه داد.

محمدی با بیان اینکه هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند، افزود: تعداد انشعابات آب در شهر‌های کردستان تا پایان سال گذشته بیش از ۳۶۷ هزار و ۷۰۰ فقره بوده است.

وی حداکثر ظرفیت تأمین آب در استان تا پایان سال گذشته را بیش از ۱۴۶ میلیون مترمکعب عنوان کرد و گفت: ۶ تصفیه خانه آب در مدار بهره‌برداری و یک تصفیه‌خانه نیز در دست اجرا می‌باشد.

مدیرعامل آبفا کردستان حجم کل آب تولیدی در شهر‌های استان را بیش از ۱۱۳ میلیون مترمکعب در سال عنوان کرد و افزود: طول کل شبکه توزیع و خطوط انتقال آب در شهر‌های کردستان بالغ بر ۵۲۵۰ کیلومتر تا پایان سال گذشته بوده است.

محمدی در ادامه به موضوع افق بلندمدت آب استان پرداخت و خاطرنشان کرد: برای سال ۱۴۲۵ پیش بینی شده که جمعیت شهرنشین استان به حدود ۲ میلیون و ۱۵۴ هزار نفر برسد که معادل ۸۰ درصد افزایش نسبت به سال ۱۳۹۷ است.

به گفته وی برای سال ۱۴۲۵ پیش بینی شده تعداد انشعابات آب در شهر‌های کردستان از ۳۶۷ هزار فقره فعلی به ۶۱۵ هزار و ۴۰۰ فقره معادل ۶۷.۴ درصد افزایش نسبت به سال ۱۳۹۷ برسد.

مدیرعامل آبفا کردستان تصریح کرد: همچنین برای افق بلندمدت آب استان حجم آب تولیدی موردنیاز، حدود ۱۷۲ میلیون مترمکعب در سال پیش‌بینی شده که معادل ۵۱ درصد افزایش نسبت به حجم سال گذشته می‌باشد.

انتهای پیام/ع

پیش‌بینی افزایش ۶۷ درصدی انشعابات آب شهرهای کردستان در افق سال ۱۴۲۵



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حجم کل آب تولیدی در استان کردستان بیش از ۱۱۳ میلیون مترمکعب در سال است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..