تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت توسعه فرهنگ پیشگیری بهتر از درمان

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت الله سبحانی از مراجع عظام تقلید در دیدار ایرانی خواه،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بر فرهنگ سازی از رسانه های ديداری ، شنيداری و نوشتاری کشور بر توسعه فرهنگ پيشگيری بهتر از درمان تاکيد کرد.

وی با بیان اینکه اسلام تاکید زیادی بر حفظ سلامت جسم و روح دارد افزود: در این زمینه پیشگیری از درمان موثر‌تر است و باید از ظرفیت همه رسانه‌ها برای ترویج این دستور موکد اسلام استفاده کرد.

این مرجع تقلید همچنین راکبان موتورسیکلت‌ها را بی توجه‌ترین افراد نسبت به قوانین راهنمایی و رانندگی دانست و افزود: اگر چه برخی از معابر شهر ظرفیت این حجم از رفت و آمد وسائل نقلیه را ندارد، اما بی توجهی برخی از موتورسواران به قوانین در بالا رفتن آمار تصادفات بی تاثیر نیست.

آیت الله سبحانی به روند کند اجرای طرح بیمارستان هزار تختخوابی استان هم اشاره کرد و از مسئولان استانی وکشوری خواست بر سرعت اجرای این طرح اهتمام بورزند.

وی گفت: هرچند که می‌دانیم دولت از نظر اعتباری در مضیقه است و رئیس جمهور اگر این مشکلات را نداشت در خدمت رسانی مضایقه نمی‌کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هم از مرگ سالانه ۳۰۰ نفر در حوادث رانندگی در قم خبر داد و افزود: اولویت استان در حوزه سلامت توجه جدی به سوانح رانندگی است که طرح آن در اولین جلسه شورای اداری ارائه و بعد از تصویب اجرا خواهد شد.

 ایرانی خواهی با اشاره به وجود ۲ هزار تخت بیمارستانی در قم ابراز امیدواری کرد با راه اندازی بیمارستان‌های امیر المومنین، هزارتختخوابی و دو بیمارستان که با همت آیت الله سیستانی وخوانساری در حال ساخت است تا چهار سال آینده این تعداد به ۳ هزار و ۷۰۰ تخت برسد.

انتهای پیام/ش

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با آیت الله سبحانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت توسعه فرهنگ پیشگیری بهتر از درمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..