تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای 300 عنوان برنامه در هفته عقیدتی از سوی سپاه استان زنجان/ 92 خانه مازندرانی ها توسط گروه های جهادی زنجان بازسازی می شود

ساعت: 12:59 منتشر شده در مورخ: 1398/02/05 شناسه خبر: 1479770

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان خبرداد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: بیش از 300 عنوان برنامه در هفته عقیدتی از سوی پایگاه های مقاومت بسیج استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت الاسلام حسن بیگدلی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان با تبریک هفته معلم و هفته عقیدتی سپاه، اظهار داشت: همایش های حکمت مطهر همزمان با هفته عقیدتی سپاه در استان زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شهید مطهری شخصیتی داشت که دشمنان سریع وی را شناخته و از دست ما گرفتند،افزود: آثار غنی و محکم این شهید امروز هم قابل استفاده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه ریشه حرکات، برنامه ها و رفتار سپاه و بسیج را مسائل اعتقادی شامل می شود، افزود: سپاه با امکانات کم در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح با همین روحیه اعتقادی پیروز شد.

حجت الاسلام بیگدلی افزود: در جنگ نرم نیز سپاه با توجه به مسائل اعتقادی در صحنه حضور دارد و این روحیه موجب شده تا امروز هم بسیجی ما بدون دریافت حق ماموریت و تعطیل کردن برنامه های شخصی خود در خدمت مردم سیل زده باشد.

وی با اشاره به اینکه همایش حکمت مطهر در راستای تجلیل از فعالان حوزه های عقیدتی برگزار می شود، بیان داشت: این همایش با حضور حجت الاسلام تویسرکانی نماینده مقام معظم رهبری در سازمان بسیج مستضعفین در مجموعه نور زنجان برگزار می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دیدار با نماینده ولی فقیه و خانواده های شهدا از برنامه های پیش بینی شده است، افزود: سرکشی از مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی و معلمان استان زنجان از دیگر برنامه های این هفته محسوب می شود.

حجت الاسلام بیگدلی بیان داشت: مدیران، هادیان، مربیان،معلمان و طلاب برتر استان زنجان در قالب برنامه های این هفته تجلیل می شوند.

وی گفت: بیش از 6 هزار نشست بصیرتی و فرهنگی و اعتقادی و معرفتی در حوزه ها و پایگاه های مقاومت استان زنجان در سال جاری برگزار می شود که در سال گذشته این میزان 3 هزار نشست است.

این مسئول از برگزاری جلسات پاسخگویی به شبهات و سئوالات در این هفته خبرداد و گفت: محافل انس با قرآن کریم و یادواره های شهدا نیز برای این هفته پیش بینی شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان بیان داشت: مسابقات ورزشی،اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم،غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا،اعلام گزارش به ائمه جمعه و سخنرانی قبل از خطبه از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

حجت الاسلام بیگدلی از اعزام گروه های جهادی به استان های سیل زده خبرداد و گفت: استان زنجان معین مازندران و شادگان است.

وی با اشاره به اینکه بازسازی 92 خانه تخریب شده در مازندران از طریق گروه های جهادی استان زنجان انجام می شود،افزود: در منطقه شادگان نیز از ورود سیل به منازل مردم جلوگیری شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان بیان داشت: 3 هزار نفر از سپاهیان استان زنجان در دوره های آموزشی حوزه نمایندگی ولی فقیه امسال شرکت می کنند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای 300 عنوان برنامه در هفته عقیدتی از سوی سپاه استان زنجان/ 92 خانه مازندرانی ها توسط گروه های جهادی زنجان بازسازی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..