تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولان جدید سازمان های بسیج حقوقدانان و بسیج جامعه پزشکی اردبیل معرفی شدند

ساعت: 20:13 منتشر شده در مورخ: 1398/02/05 شناسه خبر: 1479862

طی مراسم تکریم و معارفه که با حضور جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد، مسئولین جدید سازمان های بسیج حقوقدانان و بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئولین جدید سازمان بسیج حقوقدانان و سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اردبیل که با حضور سردار فرهنگ مستعد حصاری جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در محل سالن جلسات ناحیه بسیج دانشجویی اردبیل برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات 10ساله صالح عین اللهی مسئول سابق بسیج حقوقدانان، رضا ندایی مسئول سابق علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی استان به عنوان مسئول جدید این سازمان در اردبیل معرفی شد.

همچنین در این مراسم ضمن قدردانی از زحمت 3ساله محمد نوری مسئول سابق سازمان بسیج جامعه پزشکی، رامین سلطانی مسئول درمان بسیجیان، با حفظ سمت به عنوان مسئول جدید این سازمان در اردبیل معرفی شد.

 اعزام 520 اکیپ پزشکی به 230 روستا در سطح استان 

محمد نوری مسئول سابق بسیج جامعه پزشکی استان در ابتدای این مراسم به تشریح عملکرد سه و نیم ساله خود در این سازمان پرداخت و گفت: راه اندازی اکیپ های درمان صحرایی، تقویت طرح ویزیت رایگان مردم در مناطق محروم و گسترش تعاون و همکاری با سازمان ها، ارگان ها و نهادها ازجمله  مهمترین فعالیت های مجموعه بسیج جامعه پزشکی در طول تصدی مسئولیت بود.

وی با بیان اینکه طی این مدت 12 اکیپ درمانی صحرایی در شهرستان های استان راه اندازی شده است گفت: با کمک بسیجیان، 7 کانون نیز در شهرستان ها فعال شدند.

نوری از اعزام 520 اکیپ پزشکی به 230 روستا در سطح استان طی سه و نیم سال خبرداد و گفت: هزینه های این میزان فعالیت که سه برابر بودجه سامان بود با تعاون، مشارکت و همدلی سایر نهادها از جمله شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تامین اعتبار شد.

وی از خریداری یونیت دندان پزشکی سیار توسط سازمان جامعه پزشکی استان خبرداد و گفت: این کار برحسب نیازسنجی صورت گرفت بطوریکه در مدت کوتاه اغاز فعالیت این واحد سیار، بیش از 300 مورد درمان، ترمیم و جرم گیری دندان در مناطق محروم بودیم.

نوری در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از اعضای شوای اندیشه ورزی و  بسیجان برای سلطانی مسول جدید سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ارزوی موفقیت کرد.

 آموزش مباحث حقوقی در مساجد، مدارس و دانشگاه ها ، برنامه پیش روی بسیج حقوقدانان استان

 صالح عین اللهی مسئول سابق سازمان بسیج حوقدانان استان اردبیل نیز به تشریح عملکرد10 ساله حضور خود در این سازمان پرداخت و با بیان اینکه سازمان بسیج حقوقدانان بر حسب احصاء نیاز 10 سال پیش راه اندازی شد،گفت: من به عنوان اولین مسئول این سازمان در استان، توفیق خدمت پیدا کردم.

وی انجام کارهای زیرساختی و زیربنایی را از مهمترین فعالیت های زمان تصدی مسئولیت خود برشمرد و گفت: شناسایی و ساماندهی حقوقدانان، وکلا و سردفتران در تراز انقلاب در کنار برگزاری کارگاه های آموزشی از دیگر فعالیت های سازمان بسیج حقوقدانان بود که توسط بسیجیان این سازمان انجام گرفت.

وی انجام نشست های آگاه سازی و آموزش مباحث حقوقی در مساجد، مدارس و دانشگاه ها را از برنامه های پیش روی سازمان بسیچ حقوقدانان نام برد و برای مسئول جدید این سازمان در انجام ماموریت های محوله و خدمت به مردم آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ج

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولان جدید سازمان های بسیج حقوقدانان و بسیج جامعه پزشکی اردبیل معرفی شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..