تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خسارت 150 میلیاردی سیل به خطوط لوله نفت شمال

ساعت: 12:50 منتشر شده در مورخ: 1398/02/05 شناسه خبر: 1479784

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال اعلام کرد

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال گفت: سیلاب اخیر به ۵۲ نقطه از مسیر خطوط لوله نفت شمال ۱۵۰ میلیارد ریال خسارت وارد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، ارسلان رحیمی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: سیلاب اخیر به ۵۲ نقطه از مسیر خطوط لوله ۱۰ اینچ شاهرود- علی آباد، ۸ اینچ علی آباد، گرگان، گنبد، ۳۲ اینچ نفت خام نکا، ساری، ری و ۱۲ اینچ ری، ساری ۱۵۰ میلیارد ریال خسارت وارد کرد.

وی بیشترین خسارت را در تقاطع با رودخانه‌های تلار در سوادکوه، تجن در ساری و زرین‎گل در علی‎آباد اعلام کرد و افزود: جریان شدید سیلاب و شیب زیاد در این مناطق موجب آب شستگی شدید در خطوط لوله منطقه شد، اما با تلاش بی وقفه و شبانه روزی تمامی همکاران به ویژه کارکنان واحد‌های تعمیرات خط، ترابری، حفاظت از خوردگی و نگهداری ساختمان فرآیند انتقال مواد نفتی برای رفاه حال مردم همچنان در حال انجام است.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال گفت: همزمان با تحویل سال نو، همکاران ما در منطقه شمال مشغول ایمن سازی خطوط لوله در تقاطع با رودخانه‌های زرین گل، تجن و تلار بودند و این تلاش با گذشت حدود یک ماه تا رفع کامل تهدیدات سیلاب همچنان ادامه دارد.

رحیمی افزود: پیش بینی می‌شود در صورت تامین بودجه لازم، ترمیم این خرابی‌ها تا نیمه اول امسال به پایان برسد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خسارت 150 میلیاردی سیل به خطوط لوله نفت شمال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..