تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Diggys Adventure v1.3.266 – بازی ماجراجویی دیگی برای اندروید

بازی Diggys Adventure توسط استودیو بازی سازی Pixel Federation در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک ماجراجویی می باشد. این بازی توانسته با بیش از  ۱۰ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۶ از ۵٫۰ را در گوگل پلی ثبت کند. در بازی Diggy’s Adventure معادن را حفاری کنید و با به دست آوردن اشیای مختلف، وسایل جدید و کارآمد حفاری معادن را بسازید و به بزرگترین ماجراجو تبدیل شوید.

در مکانهای مختلف به دنبال گنج بگردید و بیش از ۱۰۰۰ پازل و معما را حل کنید. از ۵۰۰ تونل پر پیچ و خم عبور کنید و با ۱۰۰ کاراکتر مختلف روبرو شوید و مراحل بازی را پشت سر گذارید. شما با حل هر پازل و ماجراجویی میتوانید جوایز ویژه ای به دست آورید. شما برای اجرا این بازی به اینترنت و اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر نیاز دارید.

Diggys Adventure v1.3.266 Apk

بازی-diggys-adventure-اندروید

*/ ]]> اسکرین-شات-diggys-adventure اسکرین-شات-diggys-adventure اسکرین-شات-diggys-adventure اسکرین-شات-diggys-adventure info

Search for hidden treasures, solve puzzles, fulfil godly quests and reveal the greatest mysteries of the past in Diggy’s Adventure.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Diggys Adventure v1.3.266 – بازی ماجراجویی دیگی برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..