تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه ابزار توسعه و معرفی بازار سرمایه

حسن قالیباف اصل مدیر عامل شرکت بورس

حسن قالیباف اصل مدیرعامل سابق بورس و اوراق بهادار تهران گفت: توجهات به بازار سرمایه زیاد شده به گونه ای که سیاستگذاران و مردم متوجه شده اند تنها بازاری که به تولید کمک می کند و مولد است بازار سرمایه است.

حسن قالیباف اصل در گفتگو با پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: امسال بازار سرمایه نسبت به بازارهای دیگر جای مناسبی برای سرمایه گذاری است و افرادی که در این بازار سرمایه گذاری می کنند باید مطالعه، دقت، صبر و حوصله داشته باشد. زیرا بازار های دیگر مثل طلا، سکه و مسکن تورم در جامعه ایجاد می کنند و سرمایه گذاری در این بازارها مولد نیست.
رئیس دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد دانشگاه الزهرا عنوان کرد: در حالی دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برگزار می شود که تجربه 12 ساله برگزاری را دارد و تعداد مشارکت کنندگان نسبت به سالهای گذشته افزایش داشته و فعالان بازار سرمایه دستاوردهای یک ساله خود را در معرض دید گذاشتند که این عوامل باعث شد تا بازخورد نمایشگاه به مراتب از سالهای گذشته بیشتر و بهتر باشد.
حسن قالیباف اصل با بیان اینکه استقبال از نمایشگاه خوب است خاطر نشان ساخت: با وجود اینکه زمان نمایشگاه محدود است اما فرصت خوبی است تا اهالی بازار سرمایه دور هم جمع شوند و البته برگزاری نمایشگاه شور و شوقی در کل سال در فعالان بازار سرمایه ایجاد می کند تا دستاورد جدیدی را تولید و در نمایشگاه از آن رونمایی کنند. در حقیقت نمایشگاه ابزار خوبی برای توسعه و شناساندن بازار سرمایه در جامعه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه ابزار توسعه و معرفی بازار سرمایه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..