تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشتمین نشست پیشکسوتان بازارسرمایه با رییس سازمان بورس / تعمیق ابزار ها در دستور کار

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه ایران (سنا)، در این جلسه، دکتر شاپور محمدی با اشاره به اینکه بازار رشد بی سابقه ای را تجربه می کند، بیان داشت: حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اوراق در بازارسرمایه منتشر شده و بازار امروز پیچیده‌تر از قبل است.

وی ضمن تشکر از پیشکسوتان بازارسرمایه و با تاکید بر اینکه پیشینیان آجرهای زیرین بنای بازارسرمایه را کار گذاشته اند، ‌تصریح کرد: تابلوی خوب، تابلویی است که گویای احوال دقیق بنگاه ها باشد. باید گفت که اکنون حدود ۶۰۰ شرکت در بورس و فرابورس وجود دارد که نشان دهنده وجود شفافیت در بازار است.

وی ادامه داد: تمامی تخلفات موجود در حال بررسی است. در این راستا، سامانه ستان راه اندازی شد که درطول یک سال وضعیت حدود ۱۵۰۰ مدیر را بررسی میکند.

دکتر محمدی تاکید کرد: در حوزه دسترسی به منابع مالی برای تولیدکنندگان در نظر داریم بیشتر کار کنیم.  همچنین، نرخ کارمزدها را طوری تعیین می کنیم که به صرفه تر باشد. 

وی در پایان تصریح کرد: برای بیشتر شناخته شدن بازار سرمایه نیاز به کمک کارگزاران داریم. همچنین در سال جاری تعمیق ابزارهای تازه راه اندازی شده در دستور کار سازمان قرار داد.

ارسلان محتشم امیری ازدیگر پیشکسوتان بازارسرمایه دوره مدیریت دکتر محمدی را دوران موثری به خصوص در رابطه با تنوع ابزارها عنوان کرد.

بهمن آرمان یکی دیگر از شرکت کنندگان در این گردهمایی بود که ضمن اشاره به شرایط سخت تحریم ها گفت: در این دوران باید بخش ریالی اقتصاد هم توجه زیادی شده و به آن قوت بخشید.  

ابوالحسن اعتضاد بروجردی ضمن تشکر از رییس سازمان بورس به دلیل افزایش سرمایه مشمول شرکت‌های زیان‌زده در سال ۹۷ ، اولین معامله نفت در بورس در سال گذشته را اتفاقی مهم در بازارسرمایه عنوان کرد و افزود: در سال رونق تولید بازارسرمایه بهترین ابزار تحقق توسعه و رونق بخشی به اقتصاد است.

ابراهیم عنایت نیز به عنوان یکی دیگر از پیشکسوتان این بازار گفت: در شهرهای کوچک مردم اشنایی کمتری با بازارسرمایه دارند و ازین رو اغلب در بانک ها سرمایه گداری انجام میدهند، ‌براین اساس باید فرهنگسازی در حوزه بازارسرمایه بیشتر از قبل مورد توجه قرار بگیرد.

در این جلسه، جمله عظیم ثابت نیز به امکان انجام معاملات توسط  پرسنل و کارکنان کارگزاری اشاره کرده و گفت: بهتر است تمهیدی اندیشیده شود تا پرسنل و کارکنان کارگزاری بتوانند معامله انجام دهند.

در  این جلسه و بعد از طرح مسایل مختلف توسط همه پیشکسوتان حاضر در جلسه ‌دکتر شاپور محمدی در خصوص تک تک موارد بیان شده توضیحاتی ارایه داد و گفت: حتما موارد مطرح شده پیگیری می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشتمین نشست پیشکسوتان بازارسرمایه با رییس سازمان بورس / تعمیق ابزار ها در دستور کار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..