تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دایی: دیدار پایاپایی بود/ از نتیجه بازی راضی نیستم

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی پس از تساوی بدون گل سایپا برابر ماشین‌سازی در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی پایاپایی بود، هم در نیمه اول و هم نیمه دوم. در نیمه اول ماشین‌سازی یکی دو موقعیت خوب به دست آورد، اما دروازه‌بان ما توپ‌ها را گرفت. پس از آن توانستیم از نظر فوتبالی خوب کار کنیم و حتی اواخر بازی فشار آوردیم تا به گل برسیم. این نوع بازی‌ها سخت است و در نهایت با تساوی با پایان رسید.

وی در پاسخ به خبرنگاری که گفت سایپا برنامه‌ای برای پیروزی نداشت، تصریح کرد: نظر شما محترم است، اما من این عقیده را ندارم. در نیمه اول، ماشین‌سازی چند موقعیت ایجاد کرد تا فشار بیاورد، اما موقعیت‌هایی که داشت از روی ارسال‌های بلند بود. ما از عمق فرصتی به ماشین‌سازی ندادیم تا با دروازه‌بان ما تک تک به شوند. همانطور که گفتم بازی پایاپای بود. بازیکنانم در زمین تلاش خود را کردند و با توجه به اینکه مقابل تماشاگران حریف بازی می‌کردند، این نوع بازی طبیعی بود. آنطور که می‌خواستم نبودند، اما از عملکرد و تلاش آن‌ها رضایت دارم. اینکه می‌گویید خط هافبک ماشین‌سازی بهتر بود، بگویید چه کار خاصی کردند؟

سرمربی تیم فوتبال سایپا در رابطه با اینکه ماشین‌سازی در غیاب چند بازیکن اصلی‌اش بهتر بود، خاطرنشان کرد: این اولین بار بود که ماشین‌سازی ۴ بازیکن تیمش را نداشت، اما بازیکنان تیم من خواسته یا ناخواسته رباط صلیبی پاره کردند و یا مصدوم بودند. سارفو و علی دشتی مصدوم شده‌اند. هفت و هشت بازیکن من مدت‌هاست مصدوم هستند و با این همه مصدوم وارد زمین می‌شویم. بروید و ببینید که مدافع ما چند ساله است؟ امیرحسین حسین‌زاده بازیکن جوان ماست و به غیر از دروازه‌بان‌مان و مهرداد کفشگری بازیکنی بالای ۲۸ سال نداریم، آن هم در شرایطی که نه زمین مناسب داریم و نه پولی می‌دهند. با این حال تا اینجای لیگ عملکرد خوبی داشته‌ایم.

دایی در مورد اینکه آیا از تساوی به دست آمده رضایت دارد یا نه، گفت: از نتیجه راضی نیستیم، اما مساوی در زمین حریف مثل برد است. این یک امتیاز نه به درد ما خورد و نه ماشین‌سازی. با این تساوی در جایگاه‌های‌مان باقی ماندیم.

انتهای پیام/

اظهارات دایی پس از تساوی تیمش برابر ماشین سازی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دایی: دیدار پایاپایی بود/ از نتیجه بازی راضی نیستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..