تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهم ۴۰ درصدی خانم‌ها در دانش آموختگی تربیت مدرس/ ارائه تسهیلات ویژه برای دانش آموختگان

سهم ۴۰ درصدی خانم‌ها در دانش آموختگی تربیت مدرس/ ارائه تسهیلات برای دانش آموختگانبه گزارش  خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد تقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس در مراسم دانش آموختگی دانشجویان این دانشگاه که عصر امروز برگزار شد، اظهار کرد: این روز باشکوه زحمات هزاران نفر از دانشگاهیان به ثمر رسانده است شاهد عزم و توانمندی عزم بزرگ جوانان بروند این کشور هستیم.

وی ادامه داد: دانشگاه تربیت مدرس در ایفای نقش خود در تربیت انسان های فرهیخته و مومن به خود می بالد، فارغ‌التحصیلان تربیت مدرس با دانشی بالا در حوزه های تحصیلی   با ایمان به توانمندی خود و کشور ثابت کرده اند که جز موفق ترین دانشگاه ها بوده اند.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس بیان کرد: آمار و اطلاعات در طول یکسال گذشته نشان می‌دهد که نسبت به سایر دانشگاه های برتر کشور فارغ‌التحصیلان ما برای خدمت به کشور و پذیرش مسئولیت های علمی، تحقیقاتی و اقتصادی بسیار پایدارتر بودند و حتی بر خی از آنها بعد از تحصیل در خارج از کشور مجددا بازگشتند.

۳ هزار دانش آموخته عضو هیئت علمی دانشگاه‌ها شده‌اند  

وی با اشاره به اینکه حدود۳ هزار دانش آموخته   عضو هیئت علمی دانشگاه ها شده اند، گفت: آنچه برای ما قابل افتخار است توانمندی این دانشجویان در پیگیری مشکلات بوده و توانسته اند با توانمندی های داخلی ایران را به کشوری موفق در عرصه علم و فناوری تبدیل کنند.

احمدی با اشاره به اینکه امروز ۲هزار فارغ التحصیل مراسم دانش‌آموز دکتری می‌گیرند، گفت: آمار نشان دهنده آن است که حدود ۵۷۰ دانش آموخته دکتری داریم که ۴۰ درصد آنها خانم هاست، در ما شناسی ارشد ۱۴۴۰ دانش آموخته داریم که سهم خانم ها ۴۵ درصد است و در مجموع رشته ها ۹۰۰ دانشجوی خانم داریم.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس اظهار کرد: ۲۰۷ دانش آموخته رتبه اولی داریم و خانم ها گوی سبقت را ربوده اند و حتی امسال حدود ۵۳ درصد از رتبه اولی های را هم خانم ها تشکیل می دهند.

احمدی با اشاره به اینکه امروز ۲هزار فارغ التحصیل مراسم دانش‌آموز  دکتری می‌گیرند، گفت: آمار نشان دهنده آن است که حدود ۵۷۰ دانش آموخته دکتری داریم که ۴۰ درصد آنها خانم هاست، در کارشناسی ارشد ۱۴۴۰ دانش آموخته داریم که سهم خانم ها ۴۵ درصد است و در مجموع رشته ها ۹۰۰ دانشجوی خانم داریم.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس اظهار کرد: ۲۰۷ دانش آموخته رتبه اولی داریم و خانم ها گوی سبقت را ربوده اند و حتی امسال حدود ۵۳ درصد از رتبه اولی های را هم خانم ها تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: ۳۶ هزار دانش آموخته دکتری در طول فعالیت دانشگاه داشتیم همچنین آمار بالای دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه که موفقیت های علمی در دنیا داشته اند، ارزشمند است.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس از ارائه تسهیلات به دانش آموختگان خبر داد و بیان کرد: دانشجویان سعی کنند ارتباط خود با دانشکاه را از طریق انجمن دانش آموختگان حفظ کنند.

احمدی خطاب به دانشجویان این دانشگاه حاضر در مراسم بیان کرد: شما توانایی پیدا کردید تا مسائل علمی سخت و پیچیده را  طی کنید و این توانمندی  برای آینده اعتماد به نفس حل مشکلات جامعه را به دنبال دارد.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد: هر کدام از شما بابد بتواند به سهم خود برای حل مشکلات تلاش کند و به جای آنکه منتظر باشد جامعه برای ما کاری کند خود راهگشا باشیم و با ایمان به خدا و ویژگی‌های فردی فعالیت داشته باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهم ۴۰ درصدی خانم‌ها در دانش آموختگی تربیت مدرس/ ارائه تسهیلات ویژه برای دانش آموختگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..