تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عوارض خطرناک شکسته‌بند‌های محلی/ درد دست در زنان بیشتر شیوع دارد

دخالت‌های غیرحرفه‌ای در امر پزشکی ممنوعبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، روشنک مرادی عضو هیئت مدیره انجمن ارتوپدی ایران در کنفرانس انجمن جراحان ارتوپدی ایران گفت: متاسفانه اطلاعاتی غلط و ناقص در خصوص درمان شکستگی‌ها و درد‌های عضلانی و مفاصل به مردم ارائه می‌شود و برخی از افراد غیرحرفه‌ای در این امر دخالت می‌کنند.

وی اظهار داشت: تشخیص طبی و درمانی درد‌های عضلانی و مفاصل باید زیر نظر پزشک انجام شود تا مردم دچار عوارض بیشتر نشوند.

عضو هیئت مدیره انجمن جراحان ارتوپدی ایران، با بیان اینکه امروز درد دست در زنان بسیار شایع است، اضافه کرد: استفاده زیاد از موبایل، کار‌های خانه، بیماری‌های دیابت و روماتیسم امروزه درد دست را بسیار شایع کرده و بی حسی و خواب رفتن از علائم آن است که باید با مراجعه به پزشک درمان شود.

شکستگی‌های ساده را جدی بگیرید

در بخش دیگری از این مراسم رامین زرگرباشی دبیر انجمن ارتوپدی اطفال ایران گفت: مراجعه اطفال به شکسته بند‌های محلی از معضلات اساسی است که عوارضی بسیار متعدد را برای کودکان در بزرگسالی ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: برخی از اطفال دچار شکستگی‌های اطراف آرنج، ساعد و مچ دست می‌شوند که ممکن است به ظاهر ساده باشد اما ممکن است در ادامه با آسیب‌های عروقی و عصبی همراه باشد.

زرگرباشی تصریح کرد: متاسفانه در ایران مرکز ترومای اطفال نداریم و باید چنین مرکزی ایجاد شود تا اطفال هنگام شکستگی به مرکز تخصصی در این زمینه مراجعه کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عوارض خطرناک شکسته‌بند‌های محلی/ درد دست در زنان بیشتر شیوع دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..