تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عجیب‌ترین تغییراتی که با افزایش سن در بدن اتفاق می‌افتند!/کلاه بزرگی که رژیم صهیونیستی بر سر رضا شاه گذاشت/مدافعان کمک به صدام در مجلس سوم چه کسانی بودند؟/روایت متفاوت از یورش نظامیان در عملیات پنجه عقاب

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

عجیب‌ترین تغییراتی که با افزایش سن در بدن اتفاق می‌افتند!/کلاه بزرگی که رژیم صهیونیستی بر سر رضا شاه گذاشت/مدافعان کمک به صدام در مجلس سوم چه کسانی بودند؟/روایت متفاوت از یورش نظامیان در عملیات پنجه عقاب

عجیب‌ترین تغییراتی که با افزایش سن در بدن اتفاق می‌افتند!

در این مطلب می‌خواهیم ببینیم با بالا رفتن سن، در هر دهه از زندگی چه تغییراتی در بدن ما رخ می‌دهد و چطور می‌توانیم سرعت این تغییرات را کم کنیم.

ضربات مهلک رزمندگان یمنی به نیرو‌های ائتلاف / بازپس‌گیری ۳۰۰ کیلومتر مربع از مساحت اشغالی پس از ۸ روز درگیری نفس‌گیر + نقشه میدانی و تصاویر

رزمندگان یمنی پس از ۸ روز درگیری سنگین در غرب استان ضالع موفق شدند حدود ۳۰۰ کیلومتر مربع از مساحت اشغالی را آزاد کنند و به کنترل دربیاورند.

راز‌های جالب درباره چشم سبز‌ها که نمی‌دانستید!

حقایق جالبی در مورد افرادی که چشمان سبز رنگی دارند وجود دارد که اگر دوست دارید در مورد آن‌ها بیشتر بدانید، در این مطلب همراه مان باشید.

همسر عصبی خود را اینگونه شاد کنید

اگر از نظر مالی امکانش را دارید او را به خرید ببرید. می‌توانید با هم به تفریحاتی بپردازید که همسرتان دوست دارد و جا‌های جدیدی بروید که کشف و تجربه‌شان همسرتان را هیجان زده می‌کند.

کلاه بزرگی که رژیم صهیونیستی بر سر رضا شاه گذاشت/از پروژه «شکوفه» چه می‌دانید؟

پروژه شکوفه به همکاری مشترک ایران و رژیم صهیونیستی برای ساخت موشک‌های دور برد گفته می‌شود؛ در این پروژه رژیم صهیونیستی میلیاردها دلار کلاهبرداری کرد.

چرا برخی افراد فوبیا دارند؟

برخی افراد بی‌دلیل از بعضی مسائل همچون پیری، تنهایی، بیکاری و حتی یک حیوان خانگی ترس دارند. باید دانست که بسیاری از این هراس‌ها ریشه در کودکی فرد داشته یا به دلیل تهدید‌ها در زندگی روزانه بروز می‌کند.

مدافعان کمک به صدام در مجلس سوم چه کسانی بودند؟

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که جزء چهره‌های جریان چپ آن زمان محسوب می‌شدند، تاکید داشتند که ایران باید به دفاع از عراق برخیزد.

نکات طلایی برای والدینی که حد ابراز علاقه به فرزند را نمی‌دانند

یکی از اتفاقاتی که امروزه به کرات شاهد آن هستیم، تردید والدین در شیوه تربیتی کودکان خود است.

روایت متفاوت از یورش نظامیان در عملیات پنجه عقاب / اولین گزارشگران حادثه طبس چه کسانی بودند؟ + تصاویر

۵ فروردین ۵۹ عملیات نظامی آمریکا در صحرای طبس با شکست مواجه شد.

تصاویری از شاهکار دوره صفویان در اصفهان

مناره علی مناره‌ای مدور در شهر اصفهان است که در اوایل سده ششم هجری و در نزدیکی مسجد جامع اصفهان در مقابل آرامگاه هارون ولایت، بنا شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عجیب‌ترین تغییراتی که با افزایش سن در بدن اتفاق می‌افتند!/کلاه بزرگی که رژیم صهیونیستی بر سر رضا شاه گذاشت/مدافعان کمک به صدام در مجلس سوم چه کسانی بودند؟/روایت متفاوت از یورش نظامیان در عملیات پنجه عقاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..