تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنچه که در مورد پاستیل‌ها نمی‌دانید!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پاستیل یکی از محبوب‌ترین خوراکی‌ها نزد کودکان و البته اغلب دخترخانم‌ها است. در مورد پاستیل حرف‌های ضد و نقیض زیادی مطرح می‌شود. برای مثال عده‌ای پاستیل را یک داروی خوشمزه برای استخوان‌ها می‌دانند و عده‌ای پاستیل را یک خوراکی ویژه برای به هم ریختن فرم بدنی می‌دانند.

آنچه که در مورد پاستیل‌ها نمی‌دانید!

 پاستیل هم مثل هر خوراکی دیگری طرفدارانی سرسخت دارد. انواع مختلف پاستیل موجود در فروشگاه‌ها باعث شده تقریبا هر شخصی با هز سلیقه‌ای جذب پاستیل‌ها شود، اما مصرف بیش از حد پاستیل مخاطراتی برای بدن دارد:

پاستیل سرشار از شکر و قند است و می‌تواند برای مبتلایان به دیابت خطرناک باشد

_حجم پاستیل و جنس آن به شکلی است که ممکن است افراد را دچار خطای شناختی کرده و افراد با مصرف بیش از حد پاستیل دچار اضافه وزن شوند

_برخلاف تصور بسیاری از افراد قرار نیست پاستیل بیش از لبنیات کلسیم بدن شما را تامین کند

_مصرف بیش از حد پاستیل به مروز موجب تخریب دندان‌ها می‌شود

_ارزش غذایی پاستیل چندان بالانیست، اما کالری بالایی دارد

در علاقه به پاستیل زیاده روی نکنید

البته اینه موارد به این معنا نیستند که نباید پاستیل بخورید. اما فراط در مصرف پاستیل با هدف این که از خواص فرضی این ماده استفاده کنید یک اشتباه بزرگ است. خواص پاستیل آنقدر نیست که بخواهید هر اندازه که می‌توانید پاستیل بخورید. اگر هدفتان تامین کلسیم است می‌تواند فراورده‌های لبنی را جایگزین کنید.

منبع: انتخاب

انتهای پیام/

در علاقه به پاستیل زیاده روی نکنید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنچه که در مورد پاستیل‌ها نمی‌دانید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..