تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیب احتمالی پرسپولیس در بازی با سپاهان

شاید انتخاب برانکو برای جانشینی شجاع، تصمیمی غیر منتظره باشد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از نود : ترکیب پرسپولیس در هفته‌های اخیر به ثبات رسیده است. مصدومیت و سپس خروج بودیمیر از ایران، باعث شد گزینه‌های برانکو برای ترکیب یازده نفره محدودتر شود و او با محروم کردن امید عالیشاه، گزینه‌هایش را کمتر هم کرد. در این شرایط، مصدومیت شجاع اتفاق تلخی برای سرخپوشان بود. آن‌ها در نبود شجاع، روز سختی مقابل کی‌روش استنلی خواهند داشت و مهاجم بلند قامت سپاهان، می‌تواند برای‌شان دردسر درست کند.

در روز‌های گذشته، به نظر می‌رسید انتخاب برانکو برای پر کردن جای خالی شجاع، بردن محمد نادری به پست مدافع میانی و قرار دادن محسن ربیع‌خواه در پست دفاع چپ باشد. نبود بودیمیر و حضور اجباری نعمتی در خط حمله، گزینه بردن او به پست مدافع کناری را حذف کرده و شایان مصلح هم چندان شرایط بازی ندارد. با این حال، در تمرینات آخر پرسپولیس برانکو یک تغییر ویژه داشته است. به جای اینکه نادری به پست مدافع میانی برود و ربیع خواه مدافع چپ سرخپوشان باشد، نادری در پست خودش باقی می‌ماند و ربیع‌خواه، زوج سیدجلال خواهد شد. البته این انتخاب‌ها، ممکن است تا زمان شروع بازی تغییر کنند، اما فعلا، بیشترین احتمال را برای حضور در زمین دارند. قرار دادن ربیع خواه ۱۷۹ سانتیمتری مقابل کی‌روش ۱۹۵ سانتیمتری، ریسک بزرگی از جانب برانکو خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در بازی با سپاهان
دو پست دیگر خط دفاع، بدون تغییر هستند. در خط هافبک هم مثل همیشه، کمال و نوراللهی و ترابی بازی می‌کنند. گزینه بعدی برانکو، در این بازی هم مثل دو بازی گذشته بشار رسن است و سروش رفیعی در بازی‌های اخیر، کاملا از ترکیب اصلی خارج شده است.

خط حمله پرسپولیس هم مثل این هفته‌ها، از علیپور و نعمتی تشکیل می‌شود. بودیمیر فعلا به کرواسی رفته و برانکو، گزینه‌ای جز علیپور و نعمتی ندارد. البته امید عالیشاه توانایی بازی در خط حمله را دارد، اما فعلا، برانکو او را در لیست سیاهش قرار داده و شانسی برای حضور در ترکیب اصلی نخواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیب احتمالی پرسپولیس در بازی با سپاهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..