تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجری دهه ۶۰ که پیرمرد‌ها هم از کودکی برنامه‌اش را نگاه می‌کردند! +فیلم

مجری خاطره انگیز ایرانی که یادآور دنیای نوستالژیک کودکان دهه ۶۰ است در برنامه صبحی دیگر حضور پیدا کرد.

مجری دهه ۶۰ که پیرمرد‌ها هم از کودکی برنامه‌اش را نگاه می‌کردند! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، الهه رضایی به همراه رضا بنفشه خواه در برنامه صبحی دیگر حضور پیدا کردند. در این میان نیما کرمی مجری برنامه بحثی را درباره جوان ماندن رضا بنفشه خواه پیش کشید که این موضوع به تعریف کردن خاطره‌ای از زبان خانم مجری ختم شد.

بیشتر بخوانید:همراه با الهه رضایی خاطرات تلخ و شیرین روزهای انقلاب را ورق بزنید

الهه رضایی به شرح خاطره‌ای از ضبط یک برنامه در سال هفتاد و چهار پرداخت که حین آن پیرمردی وارد گفتگو با وی شد. این گفتگو به جای جالبی رسید که جزئیات آن را الهه رضایی در ویدئوی زیر تعریف می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجری دهه ۶۰ که پیرمرد‌ها هم از کودکی برنامه‌اش را نگاه می‌کردند! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..