تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه گوشی منعطف هوآوی با تاخیر مواجه نمی‌شود

عرضه گوشی منعطف هوآوی به تاخیر نمی‌افتدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی پیش به شما گفتیم که عرضه گوشی منعطف سامسونگ با نام تجاری گلکسی فولد در چین با تاخیر انجام خواهد شد و علاوه بر آن دو رویداد دیگر نیز که به این گوشی مرتبط هستند نیز در این کشور به تعویق افتاده است. پس از بررسی‌ خبرگزاری ‌های مختلف متوجه شدیم که دلیل تاخیر در عرضه این گوشی اختلالی است که در صفحه نمایش بعضی گوشی‌ها وجود داشت. اما مثل این که این سرنوشت برای گوشی منعطف هوآوی یعنی Mate X رخ نخواهد داد. بر اساس برنامه هوآوی گوشی Mate X در ماه ژوئن عرضه خواهد شد.

پس از این که سامسونگ در بیانیه‌ای خبر تاخیر در عرضه گوشی منعطف خود را به خریدارانش داد، عده‌ای با خود فکر کردند که احتمالا هوآوی نیز برای رفع مشکلات احتمالی عرضه گوشی هوشمند خود را به تعویق بی‌اندازد. این شایعات درباره احتمال عرضه گوشی Mate X در ماه سپتامبر خبر می‌دادند. اما امروز یکی از خبرگزاری‌های معتبر فناوری از دل شرکت هوآوی خبری منتشر کرده که این شایعات را تکذیب می‌کند. در این خبر به صراحت گفته شد که همان‌طور که پیشتر اعلام شده بود عرضه گوشی‌ منعطف سامسونگ که Mate X نام دارد در ماه ژوئن آغاز می‌شود.

زمانی که گوشی Mate X برای اولین بار رونمایی شد بسیاری درباره طراحی خاص آن سوال داشتند. سوال اصلی همه این افراد مقاومت صفحه نمایش در این طراحی بود زیرا برعکس گلکسی فولد که به سمت داخل تا می‌شود این گوشی به سمت خارج خم شده و صفحه نمایش آن بیرون می‌ماند. درضمن پنل استفاده شده در صفحه نمایش این گوشی OLED است.

با توجه به این که هوآوی درباره عرضه این گوشی تاخیری نداشته است می‌توان این نتیجه را گرفت که از مقاومت و کیفیت آن مطمئن است. باید دید که این گوشی در دنیای واقعی هم به همان اندازه که سازندگانش ادعا می‌کنند قوی است یا شکست خواهد خورد؟

عرضه گوشی منعطف هوآوی به تاخیر نمی‌افتد

در سوی دیگر این رقابت، طراحی گوشی منعطف سامسونگ بهتر و علمی‌تر به نظر می‌رسد. زیرا خود گوشی می‌تواند مانند محافظی برای صفحه در برابر ضربه عمل کند. البته یادمان نرود که این سامسونگ بود که عرضه خود را به تاخیر انداخت و شرکت هوآوی هنوز به زمان مقرر شده پایبند است.

امیدواریم محصولات هر دوی این شرکت‌ها در دنیای واقعی نیز خوب عمل کنند تا هم خریداران پشیمان نشوند و هم گام دیگری در دنیای فناوری برداشته شود که به پیشرفت هر چه بیشتر آن کمک کند.

بیشتر بخوانید: تصاویر Nubia red magic 3 گوشی جدید ZTE منتشر شد

انتهای پیام/

عرضه گوشی Mate X از ماه ژوئن آغاز می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه گوشی منعطف هوآوی با تاخیر مواجه نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..