تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Monster Legends – RPG 8.0.3 – بازی نقش آفرینی جالب “افسانه هیولاها” اندروید + مود

دانلود امروز 6+

آخرین آپدیت پنج شنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

8

نسخه 8.0.3

دوست داشتن 134

Monster Legends – RPG بازی محبوب، سرگرم کننده و جالب در سبک بازیهای نقش آفرینی از استودیوی بازی سازی Social Point برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و با بیش از 50 میلیون دانلود از محبوب ترین ها به شمار می رود و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش همزمان با انتشار پیش روی شماست! در بازی Monster Legends – RPG همانطور که از اسمش مشخص است شما با هیولاها سر و کار دارید و می بایست هیولاهای قدرتمند و منحصر به فرد را یکی پس از دیگری رام کنید و با اختلاط نژادی آن ها، گونه های جدیدی از هیولاها را ایجاد بکنید و در مبارزه هایتان از ان ها بهره ببرید! گروهی از هیولاهای قدرتمند را گرد هم آورید، سپس مهارت های ان ها را ارتقا دهید و برای شرکت در مبارزه های نفس گیر آماده شوید! بازی Monster Legends – RPG شامل ده ها ماموریت خاص است که می توانید ان ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و برای روزها مشغول باشید! امکان غذا دادن به هیولاها برای افزایش مهارت هایشان، در دسترس بودن بیش از 180 هیولای خاص برای استفاده در مبارزه ها، شرکت در مبارزه های مختلف از جمله سه به سه، حالت های مختلف بازی مثل ماجرایی و میدان نبرد، امکان باز کردن قفل گنجینه ها، برقراری ارتباط با دوستان از طریق شبکه های اجتماعی و تلاش برای رسیدن به صدر جدول امتیازات از جمله ویژگی های این بازی زیباست!

Monster Legends - RPG

بازی Monster Legends – RPG هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز عالی 4.6 از 5.0 است که ما در فارسروید، جدیدترین و آخرین نسخه اش را برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، بازی Monster Legends – RPG همانند دیگر بازیهای موجود در سایت توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است!

نکات تکمیلی :

1 – بازی آنلاین و اینترنتی است
2 – مود بازی تنها در حالت Adventure Map کار میکند – ویژگی مود : برد با 3 ستاره
3 – از این به بعد جدیدترین نسخه بازی را همزمان با انتشار از همین صفحه دانلود بکنید.

تغییرات آپدیت It's finally happening: Friendly Live Battles are here! - Battle against your Facebook friends, your teammates, and other Monster Legends friends! - Choose your rules for each battle: You can either go simple or add a twist! Update now and start challenging your friends!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Monster Legends – RPG 8.0.3 – بازی نقش آفرینی جالب “افسانه هیولاها” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..