تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارداری بعد از سقط، کی آمپول بزنم؟

سه بار سابقه سقط در اوایل بارداری را دارم الان هم 9 ماه است که باردار نمیشم.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام سه بار سابقه سقط در اوایل بارداری را دارم. الان هم 9 ماه میشه باردار نمیشم دیروز هم که دکتر رفتم بهم دو تا آمپول پروژسترون داده قرص کلومیفن و لتروزول داده که روی هر دوتا قرص نوشته از روز پنجم تا نهم شبی  دو عدد مصرف کنم  الان هم که دو روز مونده به پریودم  سوالم اینه که آمپول پروژسترون الان بزنم یا نه؟ و مصرف هم زمان کلومیفن و لتروزول مشکلی داره یا نه ؟

 
پاسخ دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان، استاد دانشگاه و فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی:
دوست عزیز اگر قاعدگی مرتبی دارید و می‌دانید که کی باید پریود شوید نیازی به تزریق آمپول پروژسترون نیست. روزی که پریود می‌شوید روز اول سیکل است از روز پنجم سیکل قرص ها را طبق دستور پزشک به صورت شبی 2 عدد مصرف کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارداری بعد از سقط، کی آمپول بزنم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..