تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهدای ۳ هزار مورد کمک‌ هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳ هزار و 277 مورد جهیزیه و کمک‌ هزینه ازدواج با اعتبار هفت میلیارد و ۹۵۳ میلیون تومان به زوج‌های مددجوی این نهاد در سال گذشته پرداخت شد.

اهدای ۳ هزار مورد کمک‌ هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، چهارم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اهدای جهيزيه به زوج‌‌های تحت حمايت یکی از مهم‌‌ترین برنامه‌‌های این نهاد برای ازدواج جوانان و خروج آنان از چرخه حمایتی کمیته امداد است.
وی افزود: 3هزارو 277 مورد جهیزیه و کمک‌ هزینه ازدواج با اعتبار هفت میلیارد و 953 میلیون تومان به زوج‌‌های مددجوی این نهاد در سال گذشته پرداخت شد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: کمک‌ هزینه تامین جهیزیه کمیته امداد به‌ صورت بلاعوض و تا سقف سه میلیون تومان برای مناطق برخوردار و سه میلیون و 500 هزار تومان برای مناطق محروم به نوعروسان مددجو پرداخت می‌‌شود.
مبشری یادآور شد: در این زمینه در سال گذشته هزارو 664 نوعروس تحت حمایت این نهاد با هزینه پنج میلیارد و 392 میلیون تومان زندگی خود را آغاز کردند.
وی پرداخت کمک‌ هزینه به دامادهای تحت حمایت را از دیگر برنامه‌ های کمیته امداد در زمینه کمک به ازدواج آسان مددجویان دانست و عنوان کرد: در این زمینه هزارو 520 مورد هدیه به داماد با اعتبار ۲ میلیارد و 274 میلیون تومان در سال گذشته پرداخت‌ شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پرداخت کمک‌ هزینه برای ازدواج مجدد زنان تحت حمایت، ابراز کرد: در این زمینه نیز 287 میلیون تومان برای کمک به ازدواج مجدد 93 نفر از زنان مددجو در سال گذشته پرداخت ‌شد.
مبشری آمار زوج‌‌های جوان پشت نوبت دریافت جهیزیه این نهاد را 223 نفر دانست و خاطرنشان کرد: از این تعداد، 60 نوعروس و 163 نفر داماد هستند.
وی اضافه کرد: با هدف ارتقاء سطح آگاهی زوج‌‌های جوان مددجو دوره‌‌ها و کارگاه‌‌های آموزشی پیش از ازدواج در خصوص مهارت‌‌های ارتباطی، مسائل اعتقادی و احکام، مهارت دلجوئی و گفت‌وگو، ازدواج و خانواده، راهکارهای جذابیت و محبوبیت، بهداشت فردی و اجتماعی و روابط زناشویی و تربیت فرزند برگزار می‌‌کند.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهدای ۳ هزار مورد کمک‌ هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..