تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل تمام شدن سریع بسته اینترنتی | چه کنیم بسته اینترنتی دیر تمام شود؟

دلیل تمام شدن سریع بسته اینترنتی

سرعت اینترنت ایران نسبت به قبل چند برابر افزایش داشته است و محدودیت سرعت 128 کیلوبایت هم برداشته شده است و این می تواند در تمام شدن بسته اینترنتی تاثیر داشته باشد همچنین گوشی های اندرویدی به طور مرتب آپدیت می شوند که همین هم می تواند روی حجم بسته اینترنت همراه اول یا ایرانسل شما تاثیر بگذارد.

دلیل تمام شدن بسته های اینترنتی

در دنیای امروزه اینترنت و زیرمجموعه های آن مانند برنامه ها و شبکه های اجتماعی و … اهمیت بالا و تاثیر زیادی بر زندگی هر انسانی دارند و به همین دلیل باید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کرد و این فرآیند باید در مقابل هزینه هایی که صورت می گیرد خیلی کارآمد باشد تا ما برای مثال در ماه چندین بار بسته های اینترنتی را نخریم و نگذاریم که حجم و ترافیک ماهانه ما تنها در طی یک تا دو هفته به اتمام برسد.

این ماجرا برای شما هم ممکن است رخ داده باشد که گاهی اینترنت حتی پرجچم شما خیلی زود و در کمتر از 2 هفته به پایان رسیده است و ناچار به خرید بسته شده اید. به همین دلیل ممکن است یک بسته ماهانه دیگر بخریم و این مشکل باز هم برای ما تکرار شود.

اما چرا بسته های اینترنتی سریع تمام می شوند؟ چه کاری باید انجام دهیم تا بسته اینترنتی دیرتر تمام شود؟

چطور مقدار مصرف دیتای گوشی و مصرف اینترنت را کاهش دهیم؟

در این مطلب از topnaz چند روش ساده و کاربردی را برای جلوگیری از بروز مجدد این مشکل را به شما می گوییم تا دیگر نیاز به صرف هزینه برای خرید بسته اینترنت نداشته باشید.

1- خاموش کردن اینترنت در صورت عدم استفاده از آن

شاید تا به حال برای هر یک از پیش آمده باشد که اینترنت گوشی خود را خاموش نمی کنیم و ممکن است اینترنت در طول شب روشن باشد. اگر اینترنت گوشی شما 4G و یا بالاتر باشد، شاید 200 مگ از اینترنت شما در طول یک شب کم شود و این گونه تصور کنید که در طول چند شب یک گیگابایت شما از بین خواهد رفت و شما هیچ استفاده از آن نداشته اید. بنابراین توصیه می شود حتما و حتما اینترنت گوشی خود را زمانیکه نیاز دارید روشن کنید و پس از رفع نیاز آنرا خاموش کنید.

2- کاهش تماشای ویدیو آنلاین

یکی از کارهایی که ممکن است ما در طول روز برای کسب اطلاعات در زمینه های مختلف انجام دهیم، تماشای ویدیو بصورت آنلاین می باشد که شاید حجم هر یک از این ویدیوها 200 مگابایت و یا 500 مگابایت باشند که اگر شما آنرا دانلود کنید و یا اصلا دانلود نکنید . بصورت آنلاین مشاهده کنید، دقیقا یک حجم برای شما محاسبه خواهند شد و این بدین معناست که شما اگر یک ویدیو 200 مگابایتی را دانلود کنید، دقیقا 200 مگابایت از بسته شما کسر خواهد شد و اگر همان ویدیو 200 مگابایتی را مشاهده کنید باز از بسته شما 200 مگابایت کسر خواهد شد.

همچنین اگر شما این ویدیو را همزمان هم تماشا کنید و هم دانلود کنید، 400 مگابایت از اینترنت شما کاهش خواهد یافت.

3- صفحات مجازی

زمانیکه در صفحات مجازی از جمله اینستاگرام در حال جستجو و گردش هستید، باید متوجه شده باشید که به تعداد ویدیوهایی که تماشا می کنید حجم بسته شما پایان خواهد یافت. برای مثال اگر حجم میانگین هر ویدیو در اینستاگرام را 5 مگابایت در نظر بگیریم و شما در یک ساعت 100 عدد فیلم را مشاهده کنید، 500 مگابایت از بسته شما کسر خواهد شد و شاید خودتان هم خبردار نشوید.

توجه : زمانیکه ما تصاویر و یا وب سایتی را باز می کنیم، در اصل در حال دانلود کردن آن هستیم و گرچه شاید آنرا دانلود ننموده باشیم ولی در اصل در حال دانلود آن هستیم که هرچه میزان کیفیت افزایش یابد، میزان حجم بیشتری از حساب شما کسر خواهد شد. بنابراین این موضوع را نیز در وب گردی خود لحاظ کنید.

با به کار بردن روش های بالا می توانید حجم اینترنت خود را کنترل کنید و از تمام شدن بسته های اینترنت جلوگیری کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل تمام شدن سریع بسته اینترنتی | چه کنیم بسته اینترنتی دیر تمام شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..