تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد بیش از ۳۰هزار طرح اشتغال زایی بنیاد برکت در کشور

ایجاد طرح اشتغال زایی در کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود عسکری آزاد رئیس هیئت مدیره بنیاد برکت امروز در حاشیه هشتصد و یازدهمین نشست ایجاد بیش از ۳۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در کشور، توسط بنیاد برکت موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب‌پذیر توس گفت: توسعه اشتغال و توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم جزو اولویت‌های بنیاد برکت است.

وی ادامه داد: در کل کشور اقدامات زیادی در حوزه زیرساخت‌ها و فعالیت‌های اقتصادی انجام شده، اما تعاملاتی که امکان توسعه اشتغال و استفاده همه ظرفیت‌ها را داشته باشد به‌طور کامل انجام نگرفته است.

رئیس هیئت مدیره بنیاد برکت با اشاره به اینکه پس از تأسیس بنیاد برکت، توسعه اشتغال و توانمندسازی اقتصادی مناطق محروم به عنوان یکی از مأموریت‌های بنیاد مطرح شد افزود: در ابتدای تأسیس بنیاد برکت سعی شد از طریق مشارکت با کارآفرینان، فعالیت‌های اقتصادی در کشور را توسعه دهیم.

انتهای پیام // ف. ک

ایجاد طرح اشتغال زایی در کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد بیش از ۳۰هزار طرح اشتغال زایی بنیاد برکت در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..