تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز به کار جشنواره منطقه‌ای زاگرس جوان به میزبانی سنندج

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،طی مراسمی شامگاه چهارشنبه در سنندج، جشنواره منطقه‌ای زاگرس جوان همزمان با ویژه برنامه‌های ایام هفته جوان در مجتمع فرهنگی فجر سنندج آغاز به کار کرد.

بر اساس اعلام معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، در این برنامه پنج استان منطقه غرب کشور از جمله ایلام، کرمانشاه، همدان، آذربایجان غربی و کردستان حضور دارند و به مدت پنج روز به برنامه‌های خود می‌پردازند.

گلاویژ فتاحی بیان کرد: در این جشنواره دستاورد‌های اعضا سازمان‌های مردم نهاد هر استان در غرفه‌هایی در تالار فروردین مجتمع فجر سنندج دایر می‌شود که علاقه مندان می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۵ الی ۱۹ از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی گفت: همچنین بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته، در این هفته از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۲ هر استان در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فجر برنامه‌های فرهنگی، محلی و اختصاصی خود را برگزار می‌کنند و در پایان سه جوان برتر هر استان معرفی و تجلیل می‌شوند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: این مراسم به مناسبت هفته جوان و با رویکرد حمایت از هموطنان سیل زده و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و همکاری مؤسسه سپهر فردای آبیدر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

برگزاری جشنواره منطقه‌ای زاگرس جوان  در  سنندج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز به کار جشنواره منطقه‌ای زاگرس جوان به میزبانی سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..