تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی که نماینده صحنه جوانمردی سیاسی را با کلونی‌های گلدکوئیست اشتباه می‌گیرد!

ساعت: 10:25 منتشر شده در مورخ: 1398/02/05 شناسه خبر: 1479688

اظهار نظر شما راجع به حشد‌الشعبی در خوزستان با نگاه فضای دیگری بوده که قصد دارید فضای قومی پیرامون خود را تلطیف کنید که آن هم بعید به نظر می‌رسد با این رسوائی‌های رفتاری قابل ترمیم باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، عبدالکریم حسین‌زاده نماینده مردم شریف شهرهای اشنویه و نقده در اظهار نظری توئیتری نسبت به ورود نیروهای مردمی حشد‌الشعبی عراق جهت کمک به سیل‌زدگان خوزستان و لرستان با استناد به دو بند ۱۲۵ و ۱۴۶ قانون اساسی جمهوری اسلامی انتقاد کرده است.

این نماینده در کنار نماینده شیراز تنها نمایندگانی بودند که قرائتشان از قانون اساسی با دیگر نمایندگان متفاوت بوده است.

برای تفهیم بهتر موضوع، ابتدا به متن دو اصل قانون اساسی اشاره می‌گردد.

اصل ۱۲۵: امضاء عهدنامه‌ها، مقاوله‌نامه‌ها موافقتنامه‌ها و قردادهای دولت ایران با سایر دولت‌ها و همچنین امضای پیمان‌های مربوط به اتحادیه های بین‌المللی پس از تصویب مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور یا نماینده قانونی اوست.

اصل ۱۴۶: استقرار هرگونه پایگاه نظامی خارجی در کشور هرچند به‌عنوان استفاده صلح‌آمیز باشد ممنوع است.

از این نماینده مجلس پرسیده می‌شود، چه تفسیری از اصل ۱۲۵ قانون اساسی داشته‌اید که حضور داوطلبانه جمعیت مردمی کشوری برای کمک به هم‌نوعانشان در کشوری دیگر که در غم و شادی هم شریکند، نیازمند قرارداد و موافقتنامه دولتی و مجلسی می‌باشد؟ در اصل ۱۴۶ هم صراحتا به استقرار پایگاه نظامی نیروی خارجی در کشور اشاره گردیده است حال پرسیده می‌شود نیرویی که با کامیون‌های هدایای مردمی در قالب موکب‌هایی که در مراسم اربعین به زائرین خدمت می‌کنند و بدون سلاح و تجهیزات نظامی برای کمک به همنوعان خود به استان‌های خوزستان و لرستان شتافته‌اند در کجای این اصل برایش ممنوعیت تعریف شده است؟

گویا این نماینده فراموش کرده که قانون اساسی کتاب نایابی نیست که شما با استناد به اصولی از آن وانمود کنید مفسر قانون اساسی هستید، هر فرد ایرانی به یمن همین گوشی‌های هوشمندی که در اختیار دارند در کوتاه‌ترین مدت ممکن هرآنچه که شما استناد کرده‌اید را پیدا خواهند کرد و خود قضاوت خواهند کرد.

از این نماینده‌ای که بخاطر اهمال‌کاری‌هایش در قبال مردم شریف شهرهای نقده و اشنویه روی رفتن به حوزه انتخابیه‌اش را ندارد، پرسیده می‌شود پس از ۸ سال نتوانستید یک پل ارتباطی بین اشنویه و نالوس را ترمیم کنید، نتوانستید چند دهنه پل رو‌گذر قطار مهاباد ـ ارومیه را به اتمام برسانید، نتوانستید در عرض ۸ سال چند متر آسفالت کف جاده‌های مواصلاتی نقده و اشنویه پهن کنید، به جای تمام این مسائل با گماردن چند مهره ضعیف در مدیریت شهرهای اشنویه و نقده عملا حتی به شعور طرفداران خودت هم توهین کردید، شما که جواب تلفن یک شهروند حوزه انتخابیه خود را هم نمیدهید و برعکس در صف اول همه میتینگ‌های سیاسی کشوری حاضر هستید، حداقل قبل از اینکه برایتان دیکته کنند کمی این دو اصل قانون اساسی را ملاحظه می‌کردید بعد آن را تفسیر به رای می‌کردید!

از وظایف اولیه یک نماینده اشرافیت به اصول قانون اساسی و آیین‌نامه های داخلی مجلس می‌باشد که شما پس از ۸ سال فرصت نکردید آن را سطحی نگاه کنید.

البته اظهار نظر شما راجع به حشد‌الشعبی در خوزستان با نگاه فضای دیگری بوده که قصد دارید فضای قومی پیرامون خود را تلطیف کنید که آن هم بعید به نظر می‌رسد با این رسوائی‌های رفتاری قابل ترمیم باشد چون اولویت مردم فعلا توسعه و معاش و اقتصاد می‌باشد.

خطاب به این نماینده خوش شانس که صحنه سیاست را با صفحه گلدکوئیست اشتباه گرفته، باید گفت اینکه شما گفتید روابط تشکیلاتی شرکت‌های هرمی نیست که در آن تخصص داشته باشد، این خصیصه مردانگی و جوانمردی سیاسی ۲ ملت منطقه‌ای می‌باشد که در مواقع ضرور به یاری هم می‌شتابند، چیزی که شما در طول هشت سال نمایندگی بویی از آن نبردید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی که نماینده صحنه جوانمردی سیاسی را با کلونی‌های گلدکوئیست اشتباه می‌گیرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..