تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قتل پسر ۲۴ ساله به دست برادران شرور

قتل پسر ۲۴ ساله به دست برادران شروربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا فداء فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع و درگیری چند جوان در یکی از محلات شهر کرمان، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۴ این فرماندهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

پس از حضور مأموران، جوانی ۲۴ ساله که به ضرب چاقو از ناحیه سر بشدت مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد، اما به سبب شدت جراحات وارده فوت کرد. فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در رابطه با جزئیات دستگیری عاملان قتل گفت: با اقدامات اطلاعاتی و انتظامی مأموران، مخفیگاه عاملان نزاع که سه برادر بودند در کمتر از ۳ ساعت شناسایی و با هماهنگی قضایی و در یک عملیات ضربتی همه آن‌ها دستگیر شدند.

متهمان در ابتدا منکر جرم خود بودند، اما در نهایت پس از بازجویی‌های فنی و تخصصی و مواجهه با مستندات موجود یکی از آنان به قتل اعتراف کرد.

منبع: رکنا

انتهای پیام/ب

ماجرای قتل پسر ۲۴ ساله به دست برادرانش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قتل پسر ۲۴ ساله به دست برادران شرور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..