تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رصد بیماران سرطانی با سامانه وزارت بهداشت/ داروی بیماران خاص از طریق مدیریت هوشمند تجویز می‌شود

شادنوش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

رصد بیماران سرطانی کشور از طریث سامانه سیب / تجویز درست داروی بیماران خاص از طریق مدیریت هوشمند مهدی شادنوش رئیس اداره پیوند کلیه و بیماران خاص وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: یکی از موضوعات قابل توجه در حوزه سرطان، مدیریت درمان بیماران است؛ حوزه‌ای که با رصد تمام کارهای انجام شده برای بیماران به وسیله وزارت بهداشت انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی در حال توسعه رصد کلی شرایط بیماران به صورت هوشمند هستیم تا اقداماتی مانند تجویز دارو و استفاده درست از راهنماهای بالینی به خوبی برای بیماران خاص و صعب‌العلاج و حتی  سرطانی انجام شود.

رئیس اداره پیوند کلیه و بیماران خاص وزارت بهداشت اضافه کرد: رصد و کنترل تمام کارهای مربوط به بیماران خاص و صعب‌العلاج از طریق سامانه سیمای سرطان انجام پذیر است؛ این سامانه در ۲ سال گذشته طراحی و در بهمن ماه ۹۷ مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و باعث می‌شود تجویز مصرف داروی بیماران خاص به درستی انجام شود.

شادنوش تاکید کرد: سامانه سیمای سرطان از بخش‌هایی مختلف تشکیل شده است که قسمتی از آن باید توسعه پیدا کند.

راه اندازی امضای الکترونیکی ویژه پزشکان فعال در حوزه سرطان

وی افزود: نسخه نویسی الکترونیکی یکی از آرزو‌های مهم در وزارت بهداشت و یکی از اقدامات در دستور کار این وزارتخانه  است که برای تحقق آن به امضا الکترونیکی نیازمندیم، در همین راستا سازمان نظام پزشکی باید زیرساخت‌های لازم را برای راه‌اندازی امضای الکترونیکی در کشور فراهم کند.

رئیس اداره پیوند کلیه و بیماران خاص وزارت بهداشت اضافه کرد: ما از همه پزشکان حوزه سرطان درخواست داریم هر چه سریعتر نسبت به اخذ امضای الکترونیکی اقدام کنند زیرا در آینده نزدیک همه فعالیت‌های مربوط به حوزه سرطان، بیماران خاص و صعب‌العلاج از طریق نسخه‌نویسی الکترونیکی و امضای الکترونیکی انجام می‌شود.

وی گفت: نسخه‌نویسی الکترونیکی کاری جدید محسوب می‌شود که البته برای اجرای آن محدودیت‌هایی از نظر سازمان نظام پزشکی وجود دارد و قرار است مسائل مربوط به نسخه نویسی و امضای الکترونیکی پزشکان هر چه سریعتر برطرف شود.

رئیس اداره پیوند کلیه و بیماران خاص وزارت بهداشت در خصوص وضعیت بیماران خاص صعب‌العلاج در مناطق سیل زده یادآوری کرد: در حال حاضر تمامی خدمات بهداشتی درمانی و دارویی به بیماران خاص در مناطق سیل زده بدون هیچ مشکلی ارائه می‌شود و تمامی داروی این بیماران در دسترس است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رصد بیماران سرطانی با سامانه وزارت بهداشت/ داروی بیماران خاص از طریق مدیریت هوشمند تجویز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..