تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرار راننده خودرو پس از کشتن عابرپیاده/ پلیس در جست‌وجوی راننده‌ متواری

صبح روز سوم اردیبهشت 98، یکی از شهروندان حین عبور از خیابانی در ضلع جنوبی استادیوم آزادی، در تماس با پلیس 110 اعلام کرد جسد مردی در کنار خیابان افتاده است.

به دنبال اعلام این خبر، به سرعت تیمی از مأموران کلانتری 141 شهرک گلستان به محل کشف جسد اعزام شده و با حضور در محل مشاهده شد جسد بی‌جان مردی حدوداً 45 تا 50 ساله که از ناحیه سر دچار شکستگی شده در کنار خیابان قرار گرفته است.

لحظاتی بعد، بازپرس ویژه قتل پایتخت و تیم تشخیص هویت آگاهی نیز در محل حادثه حاضر و در بررسی‌های بیشتر مشخص شد متوفی در یک صانحه تصادف جان باخته و راننده خودرو نیز از محل متواری شده است.

در نهایت جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی و بازداشت راننده متواری ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرار راننده خودرو پس از کشتن عابرپیاده/ پلیس در جست‌وجوی راننده‌ متواری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..