تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه بازی منچستر یونایتد و منچسترسیتی

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، یونایتد در شبی که برای افزایش شانس های خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیاز به امتیاز داشت، نتوانست در مقابل قدرت سیتیزن ها ایستادگی کند و تیم پپ گواردیولا موفق شد با دو گل به پیروزی رسیده و دوباره در صدر جدول لیگ برتر بالاتر از لیورپول قرار گیرد.

دقایق ابتدایی بازی آرام دنبال شد و اولین فرصت در دقیقه 12 برای یونایتد ایجاد گشت اما ضربه پل پوگبا از پشت محوطه توسط ادرسون مهار شد.

3 دقیقه بعد استرلینگ از پشت محوطه اقدام به ضربه زدن کرد و شوت او در طول راه بعد از برخورد به اسمالینگ تغییر مسیر داد اما دخیا توانست توپ را کنترل کند. در دقیقه 17 یونایتد فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت اما ضربه والی لینگارد در موقعیت نامتعادل با اختلاف کمی از کنار دروازه ادرسون به بیرون رفت.

دقایقی بعد و روی پاس داوید سیلوا، برناردو سیلوا با ضربه ای محکم از پشت محوطه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او توسط داوید دخیا دور شد.

نتیجه بازی منچستر یونایتد و منچسترسیتی

در دقیقه 25 راشفورد از پشت محوظه و فاصله ای اقدام به ضربه زدن کرد اما شوت مواج او با اختلاف کمی از بالای دروازه سیتی به بیرون رفت. در ادامه جریان بازی آرام شد و بیشتر شاهد خطاهای متعدد از سوی بازیکنان هر دو تیم در میدان بودیم.

در اواخر نیمه اول و روی حرکت انفرادی رحیم استرلینگ، سیتیزن ها تا آستانه زدن گل اول نیز پیش رفتند اما در نهایت ضربه وینگر انگلیسی آرام بود و در اختیار دخیا قرار گرفت تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

اولین فرصت نیمه دوم در دقیقه 51 برای سیتی ایجاد شد اما پاس عرضی لروی سانه در دهانه دروازه با حضور به موقع لیندلوف دفع شد.

اما 3 دقیقه بعد سیتی بالاخره به گل اول رسید. پاس گوندوغان پشت محوطه به برناردو سیلوا رسید و او با حرکتی انفرادی و با یک ضربه زمینی و دقیق به گوشه دروازه موفق شد گل اول تیمش را به ثمر رسانده و سیتی را پیش اندازد.

نتیجه بازی منچستر یونایتد و منچسترسیتی
در دقیقه 56 و روی پاس عرضی سیلوا، آگوئرو تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت اما ضربه زیبای او به دیرک دروازه دخیا برخورد کرد و با بدشانسی به بیرون رفت.

لحظاتی بعد و روی پاس راشفورد، لینگارد در مقابل دروازه خالی می توانست خیلی زود گل تساوی یونایتد را به ثمر برساند اما او سایه توپ را زد و این موقعیت خوب خیلی راحت از دست رفت.

اما در دقیقه 66 سیتی به گل دوم هم رسید. پاس استرلینگ در جناح چپ به لروی سانه رسید و او با یک ضربه محکم و بهره گیری از اشتباه داوید دخیا موفق شد گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند.

نتیجه بازی منچستر یونایتد و منچسترسیتی

در دقیقه 74 لوکاکو از سمت راست با ضربه ای محکم دروازه سیتی را تهدید کرد که ادرسون واکنش نشان داد و در ریباند نیز لینگارد توفیقی در باز کردن دروازه حریف نداشت. دقایقی بعد این بار لوکاکو با ضربه ای چکشی شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که این توپ نیز به بیرون رفت.

در دقایق پایانی و با توجه به اینکه سیتی از پیروزی خود اطمینان یافته بود، به اداره جریان بازی پرداخت و در نهایت با همان دو گل به برتری دست یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه بازی منچستر یونایتد و منچسترسیتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..