تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




می‌‌گویند با تحریم اقتصادی ملت ایران را به زانو در بیاوریم؛ اما ملت ایران به‌زانو در نخواهد آمد +تصویرنوشته

می‌‌گویند با تحریم اقتصادی ملت ایران را به زانو در بیاوریم؛ اما ملت ایران به‌زانو در نخواهد آمد +تصویرنوشتهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز جمعی از کارگران سراسر کشورمان، به مناسبت هفته کار و کارگر، با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت الله خامنه‌‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در همین راستا کانال منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای بخشی بیانات امروز ایشان در جمع کارگران عزیز را در قالب یک تصویرنوشته منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

رهبرانقلاب، صبح امروز در دیدار کارگران:
دشمن علیه ملت و انقلاب عظیم و جمهوری اسلامیِ ما که فریاد عدالت را در جهان سر داده و ملتها را متوجه خود ساخته بارها اقدام کرده و ناکام شده؛ حالا هم پرداخته به مسائل گوناگون اقتصادی و میگویند میخواهیم ملت ایران را به زانو دربیاوریم. اما بدانند ملت ایران در مقابل آنها به زانو درنخواهد آمد. ۹۸/۲/۴

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «می‌‌گویند با تحریم اقتصادی ملت ایران را به زانو در بیاوریم؛ اما ملت ایران به‌زانو در نخواهد آمد +تصویرنوشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..