تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویوو Y17 به‌صورت رسمی در هند معرفی شد

شرکت چینی ویوو در هند، Vivo Y17، جدیدترین عضوِ خانواده میان‌رده‌های خود را رونمایی کرد.

ویوو در گوشی Y17 از نمایشگر کشیده‌ای با اندازه ۶.۳۵ اینچی استفاده کرده که رزلوشون HD پلاس را در پنل LCD به‌ارمغان می‌آورد. طبق اعلام این شرکت، نمایشگر این دستگاه از مقیاس تصویر ۱۹:۳.۹ بهره می‌برد که ظاهر صفحه‌نمایش Y17 را کشیده‌تر از دیگر گوشی‌های بازار می‌کند.

درحال‌حاضر، ویوو این دستگاه را فقط در یک نسخه و با حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی دراختیار مشتریان قرار می‌دهد؛ اما این احتمال می‌رود که در آینده، گزینه‌های دیگری اضافه شود.

در بخش پردازنده، چینی‌ها از تراشه‌ی هلیو P35 استفاده کرده‌اند که برمبنای لیتوگرافی ۱۲ نانومتری FinFET شرکت TSMC تولید شده است. درظاهر، این تراشه از ۸ هسته با حداکثر فرکانس کاری ۲.۳ گیگاهرتزی بهره می‌برد؛ اگرچه ویوو از اعلام این ارقام خودداری کرده است.

Vivo Y17

بزرگ‌ترین قوت این گوشی از منظر فروش را در ترکیب سه‌گانه‌ی دوربین این گوشی می‌توان یافت؛ یعنی جایی‌که به‌ترتیب از بالا به پایین، لنز عریض ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و حسگری ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم مشابه به لنز نخست برای ثبت تصاویر و حسگری ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق میدان به‌کار گرفته شده است.

گفته شده این گوشی می‌تواند تصاویری با زاویه‌ی دید ۱۲۰ درجه‌ای ثبت کند؛ اما برای جلوگیری از اعوجاج، این مقدار به ۱۰۸ درجه پس از ثبت تصاویر کاهش داده می‌شود. در جلو دستگاه نیز، دوربین سلفی با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/2.0 درون بریدگی قطره‌ای صفحه‌نمایش قرار گرفته است.

نکته‌ی مهم دیگر درباره‌ی Vivo Y17 به باتری حجیم و پرتوان ۵,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن مربوط می‌شود که با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی دردسترس قرار می‌گیرد. این، بزرگ‌ترین باتری‌ای است که تاکنون، ویوو در گوشی‌های ساخت خود به‌کار گرفته است.

Vivo Y17

برای آن‌ دسته از افرادی که ازنظر مالی برای خرید گوشی‌های هوشمند گیمینگ در مضیقه هستند، ویوو خصوصیتی با عنوان Ultra Game Mode در این دستگاه قرار داده که به‌‌کمک آن سخت‌افزار گوشی برای عملکرد بهتر در حین بازی مدیریت می‌شوند. در‌این‌میان، مدیاتک، تولیدکننده‌ی تراشه هلیو پی ۳۵، برخی بهبودها را برای سازگاری با نیازهای گیمرها اعمال کرده است. هم‌اکنون، این دستگاه در چندین فروشگاه هندی دردسترس است و علاقه‌مندان می‌توانند از میان دو رنگِ آبی معدنی و بنفشِ عارفانه یکی را به‌دلخواه انتخاب کنند.

شما درباره‌ی ویوو Y17 چه فکر می‌کنید؟ لطفا دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران زومیت به‌اشتراک بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویوو Y17 به‌صورت رسمی در هند معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..