تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز پنجشنبه 98/2/5+ تغییرات

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز پنجشنبه 98/2/5+ تغییرات

درحال بروزرسانی....

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز چهارشنبه 98/2/4 + تغییرات

مرور بازار در روز گذشته ( سه شنبه 4 اردیبهشت )

در بازار دیروز (چهارشنبه) قیمت طلا و سکه افزایشی شد، اما نرخ انواع ارز کاهشی بود.
در لحظه انتشار این گزارش قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید برابر با چهار میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است که ۵۵ هزار تومان نسبت به روز گذشته افزایش دارد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت چهار میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قیمت دارد.همچنین هر قطعه نیم سکه دو میلیون و ۶۷۰ هزار تومان فروخته می‌شود که نشانگر افزایش ۲۰ هزار تومانی قیمت است. ربع سکه نیز با ۳۰ هزار تومان افزایش قیمت، یک میلیون و ۷۳۰ هزار تومان است و هر قطعه سکه یک گرمی ۹۵۵ هزار تومان عرضه می‌شود.هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در طلافروشی‌ها ۴۳۹ هزار تومان داد و ستد می‌شود که ۶،۰۰۰ تومان نسبت به دیروز افزایش یافته است.ارزش هر اونس طلای جهانی نیز پنج دلار بیشتر شده و به ۱۲۷۳ دلار رسیده است.


نرخ ارز در بانک‌ها کاهشی شد
در بازار ارز بر خلاف روز گذشته(3اردیبهشت) که قیمت خرید در بانک‌ها به همراه ارز مسافرتی افزایش داشت، دیروز نرخ‌ها با کاهش مواجه شده است. به گونه‌ای که هر دلار آمریکا ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان توسط بانک‌ها خریداری شد که نسبت به دیروز حدود ۲۴۰ تومان کاهش دارد.همچنین هر یورو تا ۱۵ هزار تومان از مشتریان در بانک‌ها خریداری شد که در مقایسه با دیروز ۵۰ تومان کاهش قیمت دارد.اما ارز مسافرتی که تا ۱۶ هزار و ۱۰۰ تومان در هر یورو برای روز گذشته فروش رفت و حتی قیمت آن از بازار آزاد هم بالاتر بود، برای امروز با کاهش حدود ۲۰۰ تومانی به ۱۵ هزار و ۸۹۰ تومان رسیده است./ایسنا

عنوان قیمت آنلاین ساعت و تاریخ

شاخص بورس تهران

۲۰۳,۷۷۷.۰

ساعت 22:00 چهارشنبه 98/2/4 انس طلا

۱,۲۷۶.۶۳

ساعت 22:00 چهارشنبه 98/2/4 مثقال طلا

۱۹,۰۸۰,۰۰۰

ساعت 22:00 چهارشنبه 98/2/4 طلای ۱۸ عیار/۷۵۰

۴,۳۹۳,۰۰۰

ساعت 22:00 چهارشنبه 98/2/4 سکه امامی

۴۸,۷۹۰,۰۰۰

ساعت 22:00 چهارشنبه 98/2/4 دلار

۱۳۷,۸۶۰

ساعت 22:00 چهارشنبه 98/2/4 یورو

۱۵۷,۰۳۰

ساعت 22:00 چهارشنبه 98/2/4

نفت برنت

۷۴.۳۹

ساعت 22:00 چهارشنبه 98/2/4 بیت کوین / Bitcoin

۵۴۰۳.۴

ساعت 22:00 چهارشنبه 98/2/4 قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز چهارشنبه 98/2/4 + تغییرات

*مطالب برگرفته از خبرگزاری ها و آمار و ارقام مربوط به اتحادیه طلا و جواهر  tgju.org می باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار، امروز پنجشنبه 98/2/5+ تغییرات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..