تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنجیره انسانی برای امضای کتاب

نخستین روز نمایشگاه بین‌المللی کتاب ایران همچون دیگر نمایشگاه‌ها هنوز به خوبی راه نیفتاده است، و شاید برای ما دیگر مساله‌ای طبیعی به نظر برسد.

شاید ۱۰ روز زودتر از سال‌های گذشته برگزار شدن و نبود آگاهی افراد از موعد افتتاح آن، هوای سرد و شاید مشکلات اقتصادی مردم را بشود از دلایلی عنوان کرد که حضور مردم را در نخستین روز سی‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب را کمتر از سال‌های قبل کرده است. 

محوطه غرفه‌های ناشران شناخته شده بر و بیایی دارد اما ناشران کمتر شناخته شده تلاش زیادی برای جذب خریداران می‌کنند. اما در این روز که هنوز نمایشگاه کتاب به قولی هنوز به خوبی جا نیفتاده یکی از غرفه‌ها حسابی غوغا کرده است.

وقتی از مسئولان دلیل این ازدحام را می‌پرسم، می‌گویند، فضای مجازی سبب این شلوغی است. فضای مجازی نوجوانان را به نمایشگاه کشانده است.

موضوع جذاب‌تر هم می‌شود؛ جلوتر که می‌روی با صف طویلی مواجه می‌شوی که برای بهم نخوردن نظم آن، مسئولان غرفه با ایجاد زنجیره انسانی، جمعیت را مهار می‌کردند. وقتی نزدیکر می‌شوی متوجه حضور جوانی می‌شوی که در حال امضای کتاب است.

مسئولان گفتند در عرض چند ساعت، چاپ نخست کتاب به پایان رسیده است و می‌خواهند فروش چاپ دوم را آغاز کنند.

داستان از این قرار است که نویسنده جوانی به نام علی سلطانی، کتابی با عنوان «راز رخشید بر ملا شد» را نوشته است و حدود ۲ سال با کمک فضای مجازی این کار را تبلیغ کرده و مخاطبان را در فضای تعلیق اثر نگاه داشته است. در تمام این مدت، علاقه‌مندان منتظر انتشار اثر بودند که بالاخره امروز موعد رونمایی از آن فرا رسید.

۵۷۵۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنجیره انسانی برای امضای کتاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..