تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد وحشتناک اتوبوس با خودرو‌های پارک شده +فیلم

برخورد وحشتناک اتوبوس با خودرو‌های پارک شده+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک حادثه بسیار وحشتناک در یکی از خیابان‌های شهر ترسینا برزیل رخ داد که توسط دوربین مداربسته‌ای که در این مکان قرار داشت ضبط شد. راننده اتوبوسی که اتوبوس دیگری را در خیابان بوکسور می‌کرد بدون توجه به سرعت و خودرو‌های پارک‌شده کنار خیابان باعث رخ دادن یک حادثه وحشتناک شد.

صاحب یکی از خودرو‌های پارک‌شده به طرف اتومبیل خود آمد، اما خوشبختانه با کمی مکس آماده سوار شدن شد و از این حادثه جان سالم به در برد. در این حادثه دو خودرو و یک موتور سیکلت خسارت دیدند.

دوربین‌های خیابان از نما‌های مختلف این برخورد را فیلمبرداری کردند که می‌توانید در ویدئو زیر مشاهده نمایید.

انتهای پیام/

راننده اتوبوس بی توجه باعث تصادف وحشتناکی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد وحشتناک اتوبوس با خودرو‌های پارک شده +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..