تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح تربیت حافظان قرآن؛ مسیری هموار برای تربیت دانش‌آموزان قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران اجرای طرح تربیت حافظان را مسیری روان جهت تربیت دانش‌آموزان قرآنی عنوان کرد.

بهمن پزشکی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ با اشاره به پایان اجرای طرح تربیت حافظان در این منطقه، اظهار کرد: به توفیق الهی توانستیم در حدود چهار هزار دانش‌آموز سطح منطقه را ضمن حفظ جزء 30 قرآن، با معارف و مفاهیم آیات این جزء نیز آشنا کنیم.
وی با اشاره به اینکه مؤسسه دارالتقوی مبین تهران به عنوان بازوی اجرایی این طرح خدمات فراوانی را در سطح مدارس تحت پوشش، انجام داد، گفت: زحمات مربیان و مجریان این طرح قرآنی در سطح منطقه باعث شد تا دانش‌آموزان فراوانی علاوه بر علاقه‌مندی به قرآن، مشتاق فراگیری هرچه بیشتر معارف عمیق این کتاب الهی شوند.
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمال غرب تهران اجرای طرح تربیت حافظان را مسیری روان جهت تربیت دانش‌آموزان قرآنی عنوان و تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم این طرح قرآنی که چند سالی است در سطح منطقه به خوبی اجرا می‌شود در سال‌های آتی نیز ادامه دهیم.
پزشکی در پایان سخنان خود از همکاری مسئولان و مدیران اداره آموزش و پرورش منطقه نیز که با ایجاد فضای آموزشی مناسب زمینه حضور مربیان و اجرای همزمان طرح در مدارس مختلف را فراهم کردند، تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح تربیت حافظان قرآن؛ مسیری هموار برای تربیت دانش‌آموزان قرآنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..