تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از عرضه سهام هلدینگ خلیج فارس تا کاهش نرخ دلار و سکه

نبض بازار

گزارش از عرضه هزار میلیارد تومانی سهام هلدینگ خلیج فارس، نشست خبری مدیرعامل بورس کالا و آخرین نرخ ارز، سکه و طلا

هلدینگ خلیج فارس قرار است امسال هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت را در بورس عرضه کند و مردم با خرید این سهام در مجتمع‌های پتروشیمی سرمایه گذاری کنند.

در حاشیه نمایشگاه بانک بیمه بورس، مدیرعامل بورس کالا در نشست خبری اش به عملکرد این سازمان در سال ۹۷ اشاره و اظهار داشت: ۳۹ درصد ارزش بازار سرمایه در سال گذشته متعلق به بورس کالا بوده و حجم معاملات بورس کالا به ۱۷۸ هزار میلیارد تومان رسید  و همچنین توسعه دارایی‌های پایه بر اساس ابزار‌های فعلی از مهم‌ترین برنامه‌های بورس کالا در سال جاری است.

امروز انس جهانی طلا ۵ دلار کاهش داشته و به همین دلیل سکه تمام بهار آزادی ۴ میلیون و ۸۵۵ هزار تومان و نیم سکه ۲ میلیون و ۶۹۰ هزارتومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۳۴ و هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رسید.
قمیت دلار ۱۳۹۰۰ تومان که نسبت به دیروز که ۱۴۰۰۰ تومان معامله می‌شد کاهش داشت و یورو نیز ۱۶۰۰۰ تومان بود امروز ۱۵۸۰۰ معامله می‌شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از عرضه سهام هلدینگ خلیج فارس تا کاهش نرخ دلار و سکه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..