تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مطرح شدن مجدد قطع تولید پراید پس از دوسال [به روز رسانی]

پراید را می توان قاتل جاده های ایران نامید چراکه تقریبا روزی نیست که این ماشین در اقصی نقاط کشور قربانی نگیرد، به همین خاطر، هم مردم و هم مسئولان نهادهای مختلف بارها و بارها نگرانی خود را از ادامه تولید ارابه مرگ سایپا اعلام نمودند اما بنابر دلایلی که نمی دانیم این امر میسر نشد و قطع تولید پراید هنوز عملی نشده است.

البته باید اضافه کنیم قیمت نسبتا پایین این خودرو باعث شده که به یکی از پرفروش ترین تولیدات داخلی بدل شود و طرفداران خاص خود را داشته باشد.

حالا خوشبختانه یا متاسفانه خبر رسیده که این اتومبیل به پایان کار خود نزدیک شده و به زودی از رده خارج می شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر از رده خارج شدن پراید اظهار داشت: این ماشین به زودی جای خود را به محصولات جدید می دهد اما تلاش می کنیم به اقشار کم درآمد آسیبی وارد نشود.

مهدی جمالی افزود: در گروه سایپا علاقه‌ مند به خروج پراید از چرخه تولید هستیم، ولی وابستگی اقتصاد و درآمد بسیاری از خانوارهای کم بضاعت به این خودرو از دغدغه‌ های ماست.

قطع تولید پراید

جمالی در ادامه اعلام داشت: هم اکنون بخشی از اشتغال کشور از طریق پراید تامین می شود و منبع معاش اقشار کم درآمد جامعه است، لذا نگران هستیم که با توقف تولید این ماشین خانواده های کم درآمد با مشکل روبرو شوند.

مدیرعامل سایپا از پراید به عنوان خودروی مطلوب اقشار کم درآمد یاد کرد و افزود به همین خاطر طرحی را مد نظر داریم تا با توقف تولید این ماشین آسیبی به اقشار کم درآمد وارد نشود.

گفتنی است طبق مصوبات جدید خودروهایی که تا پایان سال ۹۷ نتوانند استانداردهای ۸۲ گانه را تامین کنند از چرخه تولید خارج می‌ شوند.

به روز رسانی خبر قطع تولید پراید؛ دوسال بعد، اردیبهشت 98

در حالی که مدیرعامل وقت سایپا در آبان 96 از توقف تولید پراید تا پایان سال 97 خبر داده بود، حالا و در اردیبهشت ماه 98 یکی از نمایندگان مجلس از قول مدیرعامل سایپا از توقف تولید این خودرو حکایت می کند. روایتی که البته تاکنون به شکل رسمی توسط سایپا اعلام نشده است و تاریخ دقیقی نیز برای آن مشخص نیست، اما با این حال ظاهرا سایپا قصد دارد تا تدریجا با کاهش تیراژ پراید، خط تولید های خود را معطوف به عرضه تیبا، ساینا و کوئیک نماید. البته از نظر اقتصادی نیز این تغییر چندان به ضرر سایپا نخواهد بود چرا که حاشیه سود محصولات خانواده تیبا و کوئیک، اساسا بیشتر از خودروهای ارزان قیمت خانواده پراید به نظر می رسد و در شرایطی که مردم چاره ای جز انتخاب این محصولات ندارند، طبیعتا فروش خودروهای گران قیمت تر، سود بیشتری را عاید شرکت مذکور خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مطرح شدن مجدد قطع تولید پراید پس از دوسال [به روز رسانی]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..