تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جولان قاچاقچیان سوخت در تاسیسات مرزی دوغارون

جولان قاچاقچیان سوخت در تاسیسات مرزی دوغارونبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاچاقچیان تصمیم داشتند محموله مخفی  ۶۵ گالن ۲۰ لیتری گازوئیل را در تاسیسات پایانه مرزی دوغارون را به رانندگان افغانستانی بفروشند، این در حالی است که روزانه ۱۴۰ دستگاه کامیون از طریق این پایانه مرزی وارد افغانستان می‌شوند و برخی سودجویان گازوئیل قاچاق را به نرخ هر لیتر ۳۵ هزار ریال به رانندگان می‌فروشند.

 قیمت هر لیتر گازوئیل در افغانستان ۷۰ هزار ریال اعلام شده، هر لیتر گازوئیل به نرخ سه هزار ریال در جایگاه‌های سوخت داخل کشور عرضه می‌شود و اصطلاحا 'گازوئیل کشها' این سوخت را لیتری ۲۵ هزار ریال به دلال‌ها در مرز می‌فروشند و آن‌ها نیز سوخت را لیتری ۳۵ هزار ریال به رانندگان گذری در مرز عرضه می‌کنند.

تفاوت فاحش قیمت سوخت در دو سوی مرز ایران و افغانستان و فروش آزاد آن به رانندگان افغانستانی در منطقه ویژه اقتصادی، پایانه و بازارچه مرزی دوغارون در جوار مرز شرقی خراسان رضوی ناخواسته این محدوده را به عرصه جولان قاچاقچیان گازوئیل تبدیل کرده است.

انتهای پیام//ف. س

کشف سوخت قاچاق در تاسیسات مرزی دوغارون



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جولان قاچاقچیان سوخت در تاسیسات مرزی دوغارون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..