تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی روز سنه در سنندج برگزار می‌شود

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کیوان تیشه‌گران مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج گفت: در راستای به مناسبت گرامیداشت ششم اردیبهشت‌ماه روز "سنه" و با هدف ترویج ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان شهروندان همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در سنندج برگزارمی شود.
وی افزود: این همایش از ساعت ۸ صبح روز جمعه ششم اردیبهشت‌ماه از میدان هفت آسیاب (میدان گاز) به سمت پارک کودک برگزار می‌شود.

تیشه گران بیان کرد: شهروندان می‌توانند برای شرکت در همایش پیاده روی خانوادگی از طریق چادر‌هایی که در میدان آزادی و میدان اوراز سنندج برپاشده است، ثبت‌نام کنند.

وی اعلام کرد: در پایان این همایش پیاده‌روی و به قید قرعه به شرکت کنندگان هدایایی نفیسی نظیر دو چرخه، تبلت و بیش از ۳۰ عدد کارت هدیه اهداء خواهد شد.

مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج از تمامی شهروندان دعوت نمود، با حضور پرشور در این همایش ورزشی اولین سال برگزاری مراسم‌های روز سنه را جشن بگیریم.

گفتنی است؛ در تقویم روز ششم اردیبهشت بنام روز سنه نامگذاری شده است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی روز سنه در سنندج برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..