تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری آزمون سنجش مهارت وصلاحیت حرفه‌ای در استان کردستان

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سید جمیل احمدی گفت: توزیع کارت اولین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سال جاری در بخش‌های دولتی و خصوصی از روز دوشنبه هفته جاری آغاز و تا ساعت ۲۴ امروز ادامه دارد.

وی افزود: اولین مرحله آزمون هماهنگ مهارت آموختگان در دو بخش دولتی و خصوصی روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۴۶۶ نفر در اولین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال ۱۳۹۸ در ۱۸۹ حرفه ثبت نام کرده اند، افزود: از این تعداد یک هزار و ۵۴۱ نفر مرد و ۹۲۵ نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در ۱۰ حوزه آزمونی فراهم شده است.

وی یادآور شد: متقاضیان شرکت در اولین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در سال جاری (کارآموزان بخش‌های دولتی و آموزشگاه‌های آزاد) که قبلا برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام کرده اند از دوشنبه هفته جاری تا چهارشنبه با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان گفت: نتایج این مرحله از آزمون‌ها روز شنبه مورخ ۱۴ اردیبهشت ماه جاری در وب سایت مذکور قابل مشاهده است.

وی تاکید کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان‌ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت افزود: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۷۷۱۰۶۲-۰۸۷ و یا مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس بگیرند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری آزمون سنجش مهارت وصلاحیت حرفه‌ای در استان کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..