تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باید خمس را احیا و جامعه را از احادیث خمس سیراب کرد

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نعیم آبادی نماینده، ولی فقیه در بندرعباس و جمعی از اعضای بنیاد خمس که در دفتر معظم له برگزار شد گفت: زنده کردن احکام الهی یکی از راه‌های احیای دین اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه برای زنده کردن اسلام باید تلاش کرد، افزود: احکامی که مهجور شده‌اند را از مهجوریت خارج کرد و ما در ضمن تأیید عمل شما دعا می‌کنیم در راه خود موفق باشید و موانع نیز برداشته شوند.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: در دیدار با یکی از مسئولان گفتم امیرالمؤمنین (ع) می‌گوید دنیای مردم را خراب نکنید که اگر دنیای مردم خراب شود دین مردم خراب می‌شود بنابر این اگر کوتاهی در کار داشته باشید فردا باید پاسخ گو باشید، زیرا «الناس علی دین ملوکهم».

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به اهمیت خدمتگذاری به مردم بیان کرد: باید مردم بدانند که دنیا مزرعه آخرت است و چنان چه امام معصوم می‌گوید خدا دنیا را ایجاد کرده است برای عبور نه ماندن و انسان روی پل خانه نمی‌سازد.

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه خمس مهجور واقع شده است و باید خمس را احیا و جامعه را از احادیث خمس سیراب کرد، ادامه داد: به طلبه گفته می‌شود چرا از خمس سخن نمی‌گویید که در پاسخ می‌گوید هراس دارم من را متهم کنند که به دنبال پول برای خود هستم چنین گمانی اشتباه است و باید احادیث در زمینه خمس را بیان کرد برای دریافت خمس مردم را به دفاتر مراجع معرفی کنید.

وی با اشاره به آیه‌ای از سوره محمد (ص) خاطرنشان کرد: خداوند در این آیه می‌فرماید سست نشوید و به دنبال اصلاح مردم باشید، مژده می‌دهد طایفه‌ای هستید که در سطح بالایی قرار خواهید گرفت، زیرا اسلام دین برتر است.

انتهای پیام/الف

باید خمس را احیا و جامعه را از احادیث خمس سیراب کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باید خمس را احیا و جامعه را از احادیث خمس سیراب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..