تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با کشف حجاب در خودرو برخورد جدی می شود

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ سردار آقاخانی رئیس پلیس قم در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای دو طرح در سال ۹۸ گفت: یکی از این طرح‌ها که با همکاری سپاه و بسیج اجرا می‌شود، برخورد با کشف حجاب در خودروهاست به صورتی که بعد از مشاهده این منکر یک پیامک تذکر و سه بار تذکر قضایی به راننده ارسال می‌شود که در صورت بی توجهی، خودرو متوقف خواهد شد.

وی طرح رضویون را از دیگر طرح‌های پلیس قم در سال ۹۸ دانست و گفت: در این طرح با همکاری مردم به دنبال کاهش سرقت در سطح شهر خواهیم بود.

رئیس پلیس قم ساخت ۴ کلانتری در نقاط مختلف شهر را از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی در سال جدید اعلام کرد.

آقاخانی با ارائه آماری در مورد کاهش ۴۵ در صدی سرقت و ۳۸ در صدی نزاع‌های دسته جمعی وفردی در ایام نوروز، به افزایش جرائم سایبری اشاره کرد و گفت: امیدواریم با اجرای طرح رمز‌های یکبار مصرف که از اول خرداد ماه آغاز می‌شود، از میزان این جرائم کاسته شود.

انتهای پیام/الف

برخورد جدی پلیس قم با کشف حجاب در خودرو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با کشف حجاب در خودرو برخورد جدی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..