تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت ۸۲ فقره پرونده تخلف صنفی در پلدشت

ساعت: 09:42 منتشر شده در مورخ: 1398/02/04 شناسه خبر: 1479310

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت از ثبت ۸۲ فقره پرونده تخلف صنفی طی سال ۹۷ در این شهرستان خیر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا هادی باقرنژاد در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز، در خصص تخلفات صنفی در شهرستان گفت: طی سال گذشته ۸۲ فقره پرونده تخلف صنفی در شهرستان تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی تصریح کرد: میزان تخلف ثبت شده در این پرونده ها، ۱۶۸ میلیون و ۷۸۸ هزار و ۲۰۰ ریال بوده است.

وی اظهار کرد: گرانفروشی، تقلب، درج نکردن قیمت، تداخل صنفی و صادرنکردن صورت حساب از جمله موارد تخلف بوده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت با بیان اینکه ۱۰۸ مورد بازرسی از کالای دخانی در این شهرستان صورت گرفته، افزود: در این خصوص یک هزار و ۶۰۰ نخ کالای دخانی کشف و ضبط شد که ارزش ریالی آنها نیز ۶ میلیون و ۱۲۱ هزار و ۵۰۰ ریال بوده است.

به گفته وی ۱۵۰ بازرسی نیز در قالب ۱۳ گشت مشترک با شبکه بهداشت و درمان از صنوف آرایشی و بهداشتی انجام و به کشف ۷۰ قلم به ارزش ۶ میلیون و ۲۷۰میلیون ریال موجب شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت ۸۲ فقره پرونده تخلف صنفی در پلدشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..