تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح ویزیت رایگان در درمانگاه شهدای میاندوآب اجرا شد + تصاویر

ساعت: 09:39 منتشر شده در مورخ: 1398/02/04 شناسه خبر: 1479302

به مناسبت هفته سلامت، طرح ویزیت رایگان در درمانگاه شهدای میاندوآب اجرا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، این طرح یک روزه امروز در درمانگاه شهدای ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب و به مناسبت هفته سلامت اجرا شد.

مدیر درمانگاه شهدای میاندوآب در گفت و گو با خبرنگارما در این زمینه گفت: به مناسبت سلامت، برنامه های متنوعی با همکاری شبکه بهداشت و درمان میاندوآب، بسیج جامعه پزشکی و بهداری ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب انجام می شود.

عبدالله حبیب زاده اظهار کرد: ارائه خدمات درمانی و پزشکی رایگان، و نیز ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه شهدا، یکی از این برنامه های ما به مناسبت هفته سلامت است که با مشارکت پرسنل این درمانگاه انجام می شود.

وی افزود: در این راستا خدمات پزشکی و درمانی شامل ویزیت پزشک عمومی، دندانپزشکی، مامایی، پرستاری، کارشناسی مشاوره، فیزیوتراپی و رواشناسی به ۲۵۰ نفر در یک روز به مراجعه کنندگان ارائه شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح ویزیت رایگان در درمانگاه شهدای میاندوآب اجرا شد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..